Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"K.O.U.L.E. / Anděl na houpačce"
Autor
Zin
Petr Anděl šel špinavou ulicí nočního města, šel a špunty v uších mu vnucovaly cizí myšlenky.
...když ji ohneš o zábradlí
a zataháš za vlasy
je tak pěkné nepohodlí
u kolenou kraťasy...
Ačkoliv mu punkový text ani melodie řinoucí se ze sluchátek nijak neimponovaly, broukal si potichu spolu s kapelou. Dnes byl zvláštní den, tolik se toho událo...
...ona ví jak málo stačí
k tvojí mužské radosti
jak kočka za pírkem ptačím
klín je plný plodnosti...
Měsíc byl dva dny po úplňku a jeho stříbrný svit zaléval dětské hřiště se starou rzí pokrytou houpačkou. Petr bez rozpaků přešel přes odpadky pokryté pískoviště a dosedl na prkénko zavěšené na dvou řetězech. Houpačka zaskřípěla, ale vydržela.
...nahoře dole, co na tom záleží
směješ se pláčeš, straší ti ve věži...
Odrazil se oběma nohama a zaklonil záda, rytmýckými změnami polohy těla zvyšoval svou rychlost a létal stále víš. Myslel na to, co bylo a na to, co bude. Na všechno a na nic.
...do nebe kráčíš, však stezka je klikatá
nakonec zabušíš ďáblovi na vrata...
Rezavá houpačka na špinavém, odpadky posypaném dětském hřišti vrzala ve zvedajícím se větru a měsíc se schoval za těžkými mraky...