Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

17. SUPERKOULE - kulový blesk - dílo č. 3

12. 04. 2011
8
9
766

"Pane Prezidente, prý jste ukradl chilskou propisku."
"Víte kulový! Blesk ví kulový! 
Já jsem ji zprivatizoval."


9 názorů

baaba
19. 04. 2011
Dát tip
jak taková malá domů může bejt ispirující :DDDDD

avi baaba...

zpráva z tisku: Analyzovali jsme to video a zjistili jsme, že ti dva muži pracovali v týmu, říká ve své noční show Jay Leno, jeden z nejpopulárnějších amerických komiků. Na videu z české oficiální návštěvy Chile všichni sledují jen Václava Klause, jak "krade" pero, dívat by se ale měli prý i na druhého muže, podotýká Leno. V následujícím videu nechal namísto chilského prezidenta Sebastiána Piňery posadit muže, který v Klausově "stínu" postupně ze stolu ukradne pero, státní vlaječky, telefon, mikrofon i vodu ze sklenice. Záznam, který na serveru YouTube shlédly už miliony lidí, tak během jediného večera napříč Spojenými státy viděly další zhruba čtyři miliony diváků, i když v trochu upravené "Lenovské" verzi.

moorgaan
17. 04. 2011
Dát tip
chilskou propisku?.. za nasich mladych let byl velky hit - čínska propiska.-)) ...pan prezident je obrazem naroda - co chcete- kdo v cizine nekrade, okrada narod:-))

.o)))

BigBivoj
14. 04. 2011
Dát tip
typicky český projev :)*

nějaký levicový intelektuál, asi...tse.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru