Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Březen 2011 - Vyhlášení
25. 04. 2011
3
21
3025
Autor
StvN
Muamarek |
Kamil Sikora |
Winter |
UchoNa Koleji_ |
bestye | Janina6 | StvN | baaba |
to jsem jen já |
Tangens_ Omega36 |
katugiro | Tragicus | Celkem | |
MezzoMix | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 17 | |||||
Kamil Sikora | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 14 | |||||
StvN | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 11 | ||||||
Měrka_out | 3 | 2 | 3 | 8 | |||||||||
Janina6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 7 | ||||||
Olivka | 2 | 3 | 2 | 7 | |||||||||
Chazzy | 1 | 3 | 1 | 5 |
21 názorů
Díky moc všem za hlasy a hlavně za komentáře, jak tady, tak přímo u povídky.
Byl to boj, Kamile! Tak třeba zas někdy...
Jsi opet cely popleteny, Kamile, az si nejaci oslove prestanou zakladat nove nicky (coz je zbabele), aby blabolili na pismaku neco o diktatorech (coz je idiotske samo osobe, ale kdyz je to i na zaklade naprosto pomylenych obvineni, to uz je i na horsi oznaceni), navic stylisticky a gramaticky naprosto otresne, tak jim nebudu nadavat. Pak to bude opravdu lepsi, ale do te doby by bylo hloupe, ze nenazyvame veci pravymi jmeny.
Kamile, jak vidíš, nejvíce nadávají ti, co toho nejméně dělají, nějak se nám tu ti Bořkové přemnožili.
Kamil Sikora
26. 04. 2011
Jsi idiot (a posera), prameni, muzes se podivat, co bylo presunuto (nebylo to smazano): jen zblebtnuti jednoho ucha.
Tak priste prvni mysli a pak teprve blekotej, popr. neblekotej vubec, nejde-li ti mysleni, ju?
Jsi hrozne kratkozraky, chrouste, diskuse nemusi prinest jen kratkodobe vysledky, ale muze mit dopad dlouhodobejsi. Nemluve o tom, ze kdyby se zmenila kategorie na Udalosti, tak se nic nezmeni, porad to zustane na hlavni strane, coz je to, oc u prerazovani snad bezi, ne jestli je neco volny vers nebo blbustka.
tady se chrouste diskutuje o tom, jak je možný, že má měrka víc bodů než janina. její povídka přitom zaujala šest lidí, zatímco měrkova tři... no ale nedá se nič dělat :)