Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKontemplácia
05. 05. 2011
9
11
2239
Autor
James.Juyce
Rozžuvať štandardu
rozžviakať systémom štart-cieľ
Systémom bližšia košeľa
Kontempluješ o šampionáte v domácom prostredí
o vypredanej Orange Aréne
(O P. Demitrovi na pošt. znám.)
Morfondíruješ
o katarznej povahe internacionálneho fiaska
11 názorů
James.Juyce
05. 05. 2011
Inde si napísal:
"tento sposob pisania je stale ovela sviezejsi a posobivejsi ako narativne, metaforicke ci ine sracky"
Mne sa však tuto nezdá pôsobivý a práve tá obyčajnosť uberá u mňa zo zážitku.
Hovoriť niekomu o "pochybne subjektivnych konceptoch (ne)poetickosti zjavne bez znalosti dalsich kontextov" naznačuje, že existujú objektívne koncepty a ďalšie kontexty. Mohol by si mi ich ozrejmiť? (Prípadne prosím o nejaký link, ak si sa už k tomu vyjadroval.)
Len mi to zdá, že ti vlastne nezáleží na názore čitateľa, na tom, či vôbec komunikuješ?
V akom zmysle chápeš poetickosť ty? Keď tá báseň nechce byť poetická, aká chce byť?
Dosť ma tento prístup zaujíma, pretože stále riešim, čo je a čo nie je poézia a kam by sa asi mala uberať. Naozaj by som bol rád, keby si mi odpovedal alebo ma nasmeroval, dík.
..ved o nic nejde - napisal som nazor, s ktorym nesuhlasis - a to je v poriadku - predsa ake by to bolo, keby sme sa vsetci chvalili, tlapkali po pleci a citali rovnake knizky, chodili na rovnake koncerty, trtkali rovnake zeny (muzov)..to by bol hnus alebo mozno skutocne poezia!:)
..kazdopadne ti tvoj umysel vysiel, James.
James.Juyce
05. 05. 2011
..James, citaj pozornejsie a mozno prides na to, ze nehovorim o neovladani vyznamu cudzich slov, ale o celej akoze basni - pre mna je nepoeticka, ako ked pridem do orangu a chlapik za pultom sa ma snazi presvedcit svojim novym letakom o kvalite jeho slovnej zasoby a na otazku, kolko bolo reklamaci, zrazu zacne utocit a...
..takze len tolko, James - ale ako vidim, su jedinci, ktori v tom vidia viac ako ja a mozno sa im to aj paci.
James.Juyce
05. 05. 2011
..tolko slov a tak malo poezie (aspon pre mna)
..cele mi to pride ako take steky zo slovnika cudzich slov tvariace sa akoze 'aha, mozno budeme drzat pohromade' a ked nie, vsak ide len o kontemplaciu, s ktorou nie vsetci musia (mozu) suhlasit.