Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMošeho dopis na rozloučenou
09. 05. 2011
5
21
1862
Autor
Wecfarien
Tak už to chodí, moje milá Ruth.
Alles wird besser, aber nichts wird gut.
Nechal jsem tě. A narazil si malou Hantchele
tu holku s cejchem hanby na čele.
Už mám dost tvé mamme, tebe, vašich keců...
odjíždím s tou štětkou do eretzu.
21 názorů
Honzyk: Tak to promiň :) Ale ne, ta básnička nemá původ v realitě, prostě mě jen napadla. Takže do prologu nic moc chytřejšího napsat nešlo.
Edmund: nezdá se mně (a nejen mně), že by někde skřípala, ale tvůj názor ti brát nebudu ;)
Honzyk: já ale napsala, proč tu je. Jiné důvody hledat netřeba. Pokud nestačí ten uvedený, doporučuju si nějaký další a lepší domyslet, pro básníka bez problému, ne? :)
HERO IN BLOOD
09. 05. 2011
...prolog prisernej, sry..)...prosim, muzes mi napsat, proc tu je?)
...vzhledem k hostorii nasi ródiny cimsi blizky, ale zaroven me text odpuzuje : bejva tak.
....babicka v Terezine, unikla kolejim do Terezina vo vlas, ale mala Vilmicka vlak stihla a ma fotku na Volsanech hned vedle vecne smejici se a dobre "nalozeny" babicky...asi tak...
...kdyz vidim zidvskou hvezdu, jen tak, kdekoli jako symbol, namalovanou, proste jakkoli, mam podobny pocity...
tak mě napadla další sloka
nepochopilas, milá Růt
nemám jen duši, mám i úd
s Hantchele je lepší výkon:
zároveň orgasmus i tikun
a jinak dávám Tip