Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTomášek si chtěl vzít život
Autor
Cirtpace
Jeho jméno bylo Tomáš. Byl to modrooký blonďáček, který měl rád všechny kolem sebe a na sebe tak nějak zapomínal. Choval se k ostatním moc hezky, ale nedával na sebe vůbec pozor. Neměl žádný pud sebezáchovy. Najednou přišla v jeho životě velká rána – opustila ho jeho dívka, Deniska. Tomášek z toho byl hodně skleslý a svým srdcem byl velice zklamaný z toho, co se mu přihodilo. Rozhodl se pro možnost vzít si život. Ano, rozhodl se skočit z mostu. Jelikož i mě opustila dívka, potloukal jsem se po půlnoci na ulici. Najednou jsem uviděl Tomáška, jak přelézá zábradlí mostu. „Nedělej to, Tomášku!“ zakřičel jsem na něj, zatáhl mu za ruku a on padl přímo do mé náruče. „Děkuju, Oloušku.“ řekl mi a objal mě. „Proč jsi to chtěl udělat, Tomášku? Víš, jak moc tě mám rád a jak bys mi na tom světě chyběl.“ s pláčem jsem mu řekl. Rozplakal jsem se ještě víc, když mi odpověděl „Já vím, Oloušku. Mám tě taky moc rád. Jsem rád, že tě mám. Nebýt tebe, asi bych tu už nebyl.“.