Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprasklý kačer čínské poezie
Autor
blackbone
Afanasjef držel v každé pěsti černého střelce svého soupeře. Kozoroh Tvarůžek ponořil fajfku do Nějakého Kokainu.
"Poezie pane, Poezie vyrostla na jisté hoře v prostoru mezi slunečnicí lilií a lidským plivancem."
"Ano, Poezii pěstoval už náš praděd, ale ještě podle starých čínských receptur. Ale tehdy šlo předevšim o tanec. Hodně se taky pilo rýžové víno." básnil hned Afanasjef.
U šachovnice polehával zbrunátnělý Kočkodan. Toho večera Přebral se své Touhy Uličníků a jeho fantazie překoročila tři čtyři fáze filozofického průjmu. "Ale poezie vzniká z lenošení. z lenošení Obloh všech známých planet........Sex vzniká z lenošení. díky za něj."
"Sex poznám podle stínů. Očních stínů." podotkla z druhé pohovky Verunka " A podle chůze. Chůze doprovází člověka za SeXem."
Pan Slůně zpozorněl. Po poslednim rozvodu se mu jisté radosti vyhýbaly. "Sexu neporučíš." Slůně se zarděl. Pátral v paměti.
Ne ještě se to nestalo. Byl pannou.
"Chci učinit prohlášení!!!" vyskočil a prudce seskočil zpět na podlahu.
pozornost se soutředila na něj.
"Bolest je nejdražží zboží!!! Pomocí bolesti zvýšíme prodej Duší, navrhuji oddělit duši od Nějakého kokainu a přivázat na ni Bolest.
Bolest je čistá a nepotřebuje soucit."
Afansjef se líně povaloval " V pořádku, na bolest jsme již mysleli. Už probíhá výroba."