Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJenom jednou
22. 12. 2001
3
0
1509
Autor
Sadaf
Neberem si první lásky
a možná je to škoda
vetšinou ty druhé
jsou jen samá voda........
Sadí, vskutku krásná Blbůstka. Tedy vlastně ne blbůstka. No prostě je to dost dobrý.
Ťáp.
vždycky ale ne.-)) .... moje první láska byla v mateřské škole, už ani nevím jak se jmenoval, ale nosial pěknou zástěrku:-)) Na základní škole už se mé zamilování neodvíjelo ani tak od zástěrek, jako spíše od těch dvou "zázraků" co se daly spatřit při vhodném naklonění dotyčné dívky. Na gymnáziu jsem skoncoval s heterosexualitou a na několik let jsem se zamiloval výhradně do zlatavého moku. To mi vydrželo i na dalším stupni vzdělávacího procesu, kdy se ovšem myslím ve druhém ročníku do toho připletly zase holky a tak nastal vnitřní rozpor mezi tekutinou a ženštinou. Tekutina to tehdá zcela jasně vyhrála. Asi o čtrt roku, ale začaly tekutinu odmítat mé vnitřnosti a tak ač stále zamilován musel jsem s tekutinou omezit své styky. Omezení styku s tekutinou bylo do jisté míry kompenzováno styky s ženštinou. Ovšem každému styku s žensštinou musel předcházet styk s tekutinou, jinak by ke styku s ženštinou nemolo dojít, neb vnitřní "pnutí" bylo silnější než-li styku-chtivý chtíč. A právě tento vnitřní pocit byl tekutinou paralyzován mnohem více, než-li chtivost druhého mužského mozku, tedy penisu. Druhý den se to ovšem prohodilo a k pnutí přibývaly i výčitky následované i kontrolou na vir HIV. A dnes? ... a co je Vám do toho:-))))
Jo jinak tip, páč jako obvykle to má pramálo společné s blbůstkou, aneb takhkle mají bylbůstky vypadat:-) tip!!