Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMafiánské varování
03. 11. 2011
4
19
1782
Autor
FAE BOMB
Mafiánské varování
"Moc se se mnou nepři,
neb tě zkrmím vepři!",
řek' mafián tiše,
ač měl kudlu v břiše...
19 názorů
Representovat - to já umím. Pamatuji si, jak jsem jednou takhle do velmi pozdního večera, kdy už svítalo, soutěžil s Poláky, kdo je větší Slovan... ale už si nějak nepamatuji, kdo vyhrál :)
Oběd u Algeny tedy necháme na jindy, až se budeš chomítat někde poblíž :)
bejby, dakujem za slub dostojnej repre, na 6. decembra pamatam, no asi aj tam ponecham ceskoslovensku reprezentaciu na Teba,trosku sa mi nahustili povinnosti a nemozem si dovolit zmiznut na dlhsie...zial, Praha nie je za rohom:(
FB: Rádo se stalo! Na Květoňův samopal jsem wel, welmi zvědav :)
8hanka: Neboj, budu důstojně representovat celé Československo! Jinak na 6. prosince nás pozvala Algena na oběd, pamatuješ si ještě? :)
Konečně bysme měli naše vlastní moře, až by se ta díra po Slovensku zatopila vodou... :-))
Fae, to by bolo super, ja osobne chcem byt presadena rovno do Prahy, najradsej na Kampu:)
8: Navrhuju celý to vaše Slovensko vyrejpnout ze země a i s kořínkama přesadit do Čech... :-))
8/MK: Hromadná sebevražda vidličkou a nožem bude. Vaud se chystá pokřtít svojí novou (zatim první) knihu. Bude to v Praze a dle "samopalníka" Květoně tam prej nikdo nezůstane střízlivej...
bejby, moja samovrazda prebieha pozvolna:)
Zbrani mozes doniest, kolko unesies, spiatky pojdes nalahko alebo zvolime hromadnu samovrazdu:)?
8hanka: Na takovéto tvé sebevraždě bych moc rád participoval. Kdy se hodláš zabít? Mám přivézt nějaké zbraně? :)
Ale dvanáctku z Plzně k tomu! Dobře vychlazenou! Uf, ty mě teda trápíš... :-)
nooooo, mohol by napriklad zomriet na prejedenie:)
Pacila by sa mi taka krasna smrt - nalozene stoly udenym, reznami, pecenym maskom, mnam:)