Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUmí, neumí?
07. 12. 2011
1
8
1067
Autor
eviiička
8 názorů
Nemám ráda, když mě někdo upozorňuje na můj věk, ale dobrá... Krásně jsem si početla vaše výměnné názory a musím uznat - otazník/brouka jste mi oba dva do hlavy nasadili... :) Člověk si takovéhle komentáře rád přečte, tak děkuji :)
Já jsem rozuměl. A úder nebyl od Tebe, ale od některých předchozích kritiků, alespoň jsem měl dojem, že to tak slečna cítí.
Ahoooj!
VH - možná nevyplynulo, o co mi šlo. Nechci omezovat, ale právě naopak! Ten, kdo si o čemkoliv myslí, že to umí nebo chápe, zavírá si dveře před dokonalejším uměním a hlubším pochopením. Pokud v tobě trvale působí otazník: "A je to opravdu tak?" "Nešlo by to udělat líp?", podporuje to tvůj růst. Mám to vyzkoušené. A protože se mi evička zdá také jako šikovné děvče, napsala jsem jí to. Neměl to být žádný úder, ale nasazení broučka=otazníku do hlavy :-)
Dianko, ono tohle se asi nedá předat. To si musí každý sám. A jestli je slečně opravdu patnáct, tak bude i lepší jí ještě nějaký čas nechat poznávat to hezčí ze světa vnějšího i vnitřního. K růstu se nehodí omezování.
Vypadá to, že je docela šikovná, ona se neztratí. Už umí i jemně vrátit úder.
Ba ne, to není skromnost, to je bohužel fakt. U těch vědomostí je to obzvláště markantní: čím větší máš rozhled, tím víc chápeš, že vlastně nevíš vůbec nic.
Teď mě tak napadá... Asi jako zpívá Tomáš Klus v písni DAMUklův meč: "...nevnímej, nemysli oni to promyslí, ty se tvař skromně...".