Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJedno slovíčko
16. 12. 2011
2
2
386
Autor
Cikuver
Znám tisíc krásných slovíček,
jen jedno je však nejhezčí,
to,které řekne jeden človíček,
jeho city se tím usvědčí.
To slovíčko,co úsměv ve tváři vykouzlí,
každé srdce tím dokonale poblouzní.
Slyšet by ho chtěl každý z nás,
někdo by překonal i velký sráz.
Jen jednou na chvilku ho slyšeti,
do paměti si ho hluboko vyrýti.
To slůvko co dává smysl životu,
když někdo řekne moc Tě miluju.
2 názory
Děkuji za přivítání. :) Jsem pouhý amatér prostý človíček, co má nejraději hru slovíček. Někdy se dílo vydaří, jindy to není žádná sláva. Pokusim se vzít rady k srdci. :)
Vítám tě tu! :)
A tak já, prosím pěkně, přidám kritiku, jestli to tedy jakože nebude vaditi... Nejsem básnický znalec a nikdy asi nebudu a tedy bych vytkla interpunkci. Za čárkami se dělá mezera ;) A jinak celková báseň na mě působí... tak nějak... No musela jsem si to přečíst asi pětkrát, než mě napadlo, co napsat.
Popravdě se mi to špatně četlo, ale líbí se mi poslední dva řádky a dávám tip za snahu :)
A ráda si přečtu další básnický výtvor :)
PS: Jak i mě bylo vytknuto, tak není nejlepší když jsou rýmy také nijaké... (slovíček-človíček, nás-sráz, usvědčí-nejhezčí,...) Ale tohle dělám taky :) A navíc, jak jsem psala výše, nejsem básnický (kdo ví, jestli i jiný) znalec :) :) :)