Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVetřelec f tipu dne
Autor
pavlikovaruzenka
Jednoho dne bilo venku hnusní počasí. Lidi mjeli blbou náladu a ke fšemu se nedařilo ani psaní. Na literárním serveru objevily hrozní bláboli, eště horší, neš bilo normálně zvikem. Jen pár stálic dalo normální díla a to určitě ne dnešní, páč diš se psaní nedaří, zasáhne to fakt skoro fšechni.
Tak se stalo, jako ostatně poslední dobou často, že se f tipu dne objevil tento skfost.
Autorka: Finderoflostlove
Srdíčko proklaté trny černé růže
Šíp Amorův přiletěl z velké dálky
proklál srdíčka naše, jako dva podšálky
na perutích labutích letěli jsme do nebe
čekala jsem celý život, milý můj jen na tebe
andílci zpívali z obláčků nebeských
konvalinky cinkaly lásce naší na cestu
pak jsi mi dal otrávenou černou růží
srdíčko mi puklo a krutě se souží
trny jsou pokryté krvavými rubíny
kluzkými jako zrady, rybí chladné šupiny
v černé tůní drásavého zármutku
jenž nechává mě samotnou ve svém smutku
cinkají diamanty slzavé na lásky rov
už nikdy šťastná nebudu, to konečně pochop
šakali na hrobě zavile vyjí
rvu na cáry svatební tvou košili
Uš od rána se dílo těšilo znační pozornosti některých uživatelů.
Sašulinka:
Překrásná báseň, máš obrovský talent. Je mi tě strašně líto, taky jsem nedávno přišla o kluka, ale tak krásně bych to nikdy nenapsala.
Blanka:
Nádhera! Jednička!
watercreature:
tak krásnou báseň jsem tady ještě nečetl! Dám tě do tipu, plně si to zasloužíš.
Sašulinka:
Ano, taky tipuju, water má pravdu.
Opustenedite:
Závidím ti tvůj talent, jen tak dál, i já tipuju.
Finderoflostlove:
Strašně moc vám všem děkuji. Napsala jsem to v hodině matiky za čtrnáct minut. Když je srdíčko bolavé, jde to samo. Ale všichni říkají, že mám velký talent.
Opustenedite:
A mají rozhodne pravdu!!!!
pavlikovaruzenka:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
todlenc je ale nádherná zhrzenka do mí zbírki:DDDDDD
uš se těším aš příjde mrzout, diš todlenc bude f tipu:DDDDD
Že ti si četla mí radi jak napsat kvalitní zhrzenku? Je úplně přetpisová:DDDDD
Finderoflostlove:
Nevím co tím myslíš! Mohla by ses naučit pravopis??? Nezlob se na mně, ale takhle píšou jen debilové!!!!
Pavlikovaruzenka:
Já tak píšu, to je růženkofština:DDDDDD
Tadi máš otkas na ten návot:D
http://www.piste-povidky.cz/autorske-dilo/60961
Finderoflostlove:
Větší blbost jsem tady ještě nečetla! Nenazývej tak mou báseň, uráží mě to!!!
S debilem nebudu ztrácet čas. Nechápu, proč mrzačíš naší krásnou řeč! Ale vím. Je to jednoduché, gramatiku se učit nemusíš! Je mi z tebe špatně. Takhle píšou děti ve druhé třídě! Ty blbější.
Nakonec tvá tvorba mluví za vše. Je mi z toho co píšeš na zvracení. Vůbec nevíš, o čem je poezie. Něco krásného a křehkého.
A nepřeji si tady od tebe ty pubertální komentáře!!!! Nemusíš mě číst, já ty tvé debility taky nečtu!
Pavlikovaruzenka:
:DDDDDDDD
Tak to máš dost blbí, páč diš dáš něco na literární server, s kritikou musíš počítat:D
Diš ji nechceš slišet, piš si doma do šuplíku a budeš mít pokoj:D
Opustenedite:
Nevšímej si idiotů. Někteří jsou tak blbí, že ani nepoznají báseň, natož dobrou!
Kacenkasrdicko:
To je ale krásná básnička! Nádherné metafory. Souhlasím, že máš nevšední talent.
J.Švejcárek:
Souhlasím s Růženkou. Je to zhrzenka, nesedí rytmus, špatné rýmy.
A tak to šlo aš do podvečera. Odbila osumnáctá hodina i dílko milené se objevilo f tipu. Nastoupili další chfaliči, gratulanti, ofšem i pochybovači, co se kfaliti veledíla tíče. Snažili se bít mírní, abi děfče zhrzení, matematiki nelační neurazili. Aš na mrzouta, to dá rozum.
Mrzout:
Kurva, to nemyslíte vážně!!! Zhrzenka, mrzoutofka, sádrofka v tipu!!!!
Tady už všem přeskočilo!!!
Další odvážlivci, posilnění mrzoutovím výronem, se nesmjele přidali. Trošku dílko kritizovali, zároveň fšak licomjerně odsuzujíc jeho sprosťáctfí. F duchu se tetelili, že je zas sranda a schytal to jiní chudák, neš oni sami.
Aš nejednou napsal někdo zvenku, nepřihlášení.
KAREL 1:
Ano, všem tady přeskočilo! Masírujete si tady pochvalami svá ega, chválíte navzájem takové příšernosti, asi jste všichni přišli o rozum. Ty, smaž všechna „díla“ a dělej něco užitečnějšího! Prošel jsem si tvou „tvorbu“ a je to jedna hrůza větší než druhá. Za takové bláboly by měli věšet!
Okamžitě se strhla bouře nevole a jako lavina zasipala cizáka Karla nadáfkama. Ledi bili rozhořčení na nejvišší míru. Co si to dovoluje? Debil jeden nepřihlášení! Diš chce kritizovat, ať se pjekně zaregistruje a pak kritizuje do aleluja. I diš, ot človjeka bes díla, kritika stejně nemá žádnou váhu, páč nadávat umí každí, ale ukázat, co dovede on, tak to uš ne! To se ví proč, sám bi nesfed napsat ani recept na bábofku, tak je to.
Karel se eště pokoušel sipat na hlavi tfůrčímu lidu nějakí kidi a odsuzující invektiva, pak to ofšem vzdal.
Všichni bili spokojení, hádkou pjekně osfježení a zas jednou mjeli ten krásní pocit sounáležitosti.
To bi tak hrálo, abi sem lezli cizáci bes talentu! Na kritiku si stačíme sami. Smrt vetřelcům a nepsafcům!
Za oknama uš bila noc, na serveru se povalovala dobrá nálada a hromadily další kýče, klišáky, zmršenky, sádrofky a různé jiné zrůdičky. Lidi si mazali med kolem hubi a bili šťastní.
Vše jak má bít.