Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLuxus
02. 02. 2012
9
21
1516
Autor
zenda
Chtěla
bych tě
jen chvilinku
držet za ruku
ale za tu
pravou
ne
za tu
vztaženou z internetu
ten luxus
chytit tě za ni
jen tak maně...
i kdybych přitom měla jít
dokonce po tvé
špatné straně
21 názorů
Dan Škareda
19. 02. 2012
Aha to jsem nevěděla, že někdo je egil. Tedy ahoj egile, nevím, jestli jsi přišel sám, nebo tě zavolali. Každopádně děkuji za kritiku, i když nechápu slovo dichtung. Je to něco sprostého? V nejnovějším slangu náctiletých se nevyznám:-) Ale už čekám cokoli... Vlastně si na takovém literárním serveru člověk hodně obohatí češtinu, i tu nejmodernější.
"Stažená" bejt nemůže, to by byla oddělená od toho, ke komu patří (dokonce i od toho internetu, prostě totálně odstřihnutá mrtvá). Co by si s takovou pak protagonistka chudák počala:-) "Vztažená" je ve směru od toho, komu patří, vychází od něj jako snaha o kontakt, byť sprostředkovaný internetem. Nicméně tato tvoje reakce je důkazem toho, že hříčka zafungovala:-) Tak to mám radost:-)
nevím,neznám
02. 02. 2012
Mně by se líbilo "...ruku staženou z internetu" :-)
Já nevím, jsem asi saromilec, ale mám pocit, že by verše měly mít nějakou "jakost" ("dichtung" tady úplně opomíjím). Čtyřverší tvořené jedním syntaktickým celkem: "Chtěla bych tě jen chvilinku držet za ruku", ozvláštněné tím, že je nasekané do čtyř veršových segmentů... Já nevím, nějak se mi to nepozdává. Ale třeba jsem to jen nepochopil.
z: Zlatý výběr..egil byl přece zdejší kritik, co občas píše a vybírá věci do Hosta, určitě znáš...
Mettě, větroplachu i to nickovi: Jo jo, ta rozsypanost tam patří:-, díky za tip a všem za návštěvu!