Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtázečky
09. 01. 2002
3
0
1476
Autor
Hippie
Je to jenom
sen z hadí pavučiny,
co zpívá den co den ve své bublině plné deště
a nikdo ho neposlouchá?
Komu se zdálo
o zatmění slunce,o skonání světa
a neuskutečnitelné jasnozřivosti,
co spletena je z několika vláken budoucnosti?
Tyhle řádky nebyly psaný s velkýma ambicema.Jsou přes dva roky starý a já je mám moc ráda,jelikož mi většinou vykouzlí na tváři úsměv...:-)Vzpomenu si na dobu vzniku,a tak...Asi se ani nedaj' pochopit....
Bohužel, myslím si že tohle dílo je docela slabé. Kdyby to byl aspoň kaligram, ale tohle hraní s barvou a velikostí tomu na kvalitě nepřidá. Na první pohled mě to dílo docela zaujalo, říkal jsem si že má v sobě něco zvláštního, a to skutečně má. Nepochopitelnost. Tohle dílo nestojí o to, aby nad ním bylo zamýšleno, tváří se tak sice, ale je to jen zdání. Musí se, jako myslím bohužel většina Tvých děl, jen nechávat působit. Jak dlouho ale vydrží třeskutě vzletné metafory šálit duši a rozum člověka?
hm...nevím trošku to ruší to hraní s písmem...ale jinak je to zamýšlivý :o)
Zajímavá slova. Zajímavá práce s textem - zkusím hádat - ty velký slova sou šifra a znamená to, že....
Zkusím na to zahulit.
No fajn ****
DISPARTY: Buď zhulenej furt a budeš rozumět všemu! :o)
Já básničky čtu jenom zhulenej... (a to je čtu pořád - pro jistotu)
:o)
*!*
Děkuju,děkuju,DISPARITY,jestli v tom vidíš šifru,jenom dobře!A že ti v chápání pomáhá příroda ještě lépe!!!!:-))