Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekometa (kraťounká)
06. 01. 2000
1
0
2036
Autor
Yorick
Barvy utichly
hvězdy začaly zpívat
tisíce zorniček hltaly
nebe
já za víčky našel
Tebe
a v lásku
uvěřil.
No, jde spíš o spojení za víčky...
Já bych použil třeba v duhovce, když už se držet očí.
Já bych použil třeba v duhovce, když už se držet očí.
ALL/ Kometa je taky jen mžik, stejně jako víčka... : - ) Ale téma otřepaný slovo, to se mi zdá zajímavý - v dnešní post? době. Láska - páska, známe. Ale překvapilo mě, že i taková nicotka zaujme - vítám každé kritické slovo!! Já si "autorsky" nejsem jistý tím koncem, (co se týče otřepanosti), ale zas kdyby zůstal jen ten prostředek, tak je to opravdu jen mžik pocitu a nic. Jo, kdo umí psát krásný krátký básničky, to je básník, a to já věru nejsem!
Líbezný mžik očka komety. Věřit v lásku není otřepané, nepodceňuj básnické konce :-)
Somi, Tani je holka, tím jsem si naprosto jistej, koukal jsme se, jak se jednou převlíkala... no prostě sem si jistej.
Mě se teda spíš líbily ty okraje, než ten střed, konkrétně mi vadí slovo víčky (přijde mi otřepaný:-)) ) Jinak je to dost hezký.
Mě se teda spíš líbily ty okraje, než ten střed, konkrétně mi vadí slovo víčky (přijde mi otřepaný:-)) ) Jinak je to dost hezký.
Johny Brdak
07. 01. 2000
... klidně by stačila ta prostřední (sloka) .. maličká .. úžasně krásná...