Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMožné nežádoucí účinky
10. 04. 2012
3
3
592
Autor
Verkulent
- Ponechte si příbalovou informaci pro případ, že si ji budete potřebovat přečíst znovu.
Mechaničtí draci všech tvarů a barev mne pohlcují do svých chřtánů. Obezřetně zametají stopy svými mohutnými ocasy ve tvaru biče. Lavina neškodných slov mne zasypala a nezbyl nikdo na tomto světě, kdo by odhrnul kupu písmenek a vytáhl mě zpátky na světlo. Osedlána pouličními gangy brázdím celý tento svět a škube mi v konečcích prstů. To od stříbrné kulky slunečních paprsků, kterou poslali až z útrob lidské podlosti. Na stěnách mého pokoje někdo břitvou nebo nožem vyškrabal do omítky nepěkná slova. Polil mne pot a mísí se s řekou absolutního sebeklamu a degenerace mozkových buněk. Pláčeš a svět se determinuje na prazáklad vesmíru, scvrkává se v zrnko prachu, stejně jako se scvrkává moje duše. Myšlenky, chaos a bezbranné plíce pralesů, na které jsme se vykašlali. Doufám, že mě slyšíš, protože už to víckrát opakovat nebudu. Končím v tomto bytí a skládám poklonu všem, kteří dali na prdel svým závislostem. Pod kobercem věčnosti leží bezbarvá bublanina a usmívá se. Sem lehcezranitelná a létám v prostoru jako moucha. Blokace páteře zaslepila hlavní dopravní tepnu a budosucnost se vlila do podvědomí nechtěných embrií, čekajících na smrt. Budeš mi chybět ale to už ti nepovím jelikož zasedám v plechovém akvárku a směji se na svůj vlastní odraz v bulvě mechanického draka. Ta tlama, obrovská a hnusná, je pár centimetrů ode mě a já se směju protože polykám zbytky rozesmáté bublaniny, kterou jsem našla pod kobercem.