Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZatoulané srdce
30. 04. 2012
11
28
3959
Autor
Čudla
Chci lásku dát
jen tobě má drahá
nečekej na mé vyznání
to dávno máš
Lásku jsem ti věnoval
snad už tisíckrát
a srdce zatoulané
chci k tvému dát
Tolikrát máme
oči láskou uplakané
abychom se potom
mohli štěstím smát
28 názorů
Toscano díky za ten klip.Konečně vím, kde jsem se inspiroval, či možná dá se říct podvědomě "vykrádal".Nic to nemění na tom, že když jsem to psal, vůbec jsem netušil, že mi podvědomí napovídá díky této písni, kterou jsem asi někde slyšel.Ještě jednou děkuji. Budu muset být opatrnější.
Bj. dík za info. Zkusím si je najít. Jáse přiznám, že folk moc nemusím, i když jsem měl období, kdy jsem podobnou muziku poslouchal. Ale to už bude tak 25 roků. Já jsem odkojený rock n rollem a metalem. Přeji hezký zbytek večera.
to je jedna folková? hudební skupina... nic, já ti věřím... mně to těch několik spojení docela rychle asociovalo ;) někdy si poslechni, maji i ostatní písničky moc pěkný...
Bj. tak to Tě mohu s čistým svědomím ubezpečit, že to je náhoda či jak to nazvat, protože neznám žádný Klíč /co, či kdo to je?/. Pokud jsem něco podobného napsal, tak to je zvláštní, ale stává se to. I když upřímně já v tom zase až takovou podobnost nevidím. Pár stejných či podobných slov. Ale vem si kolik slov a obratů v básních se používá shodných či podobných.
Bj. tak to Tě mohu s čistým svědomím ubezpečit, že to je náhoda či jak to nazvat, protože neznám žádný Klíč /co, či kdo to je?/. Pokud jsem něco podobného napsal, tak to je zvláštní, ale stává se to. I když upřímně já v tom zase až takovou podobnost nevidím. Pár stejných či podobných slov. Ale vem si kolik slov a obratů v básních se používá shodných či podobných.
jsem si porád řikala, že mi to něco připomíná, a nemohla jsem si vzpomenout na to, co to bylo... a už jsem na to přišla: Kousek lásky od Klíče
Ref: Dát kousek lásky vám, pane, pouze vám,
nečekejte na mé vyznání, běžte dál, už zavíráme krám.
Moji lásku, milý pane, žádáte snad tisíckrát,
svoje srdce zatoulané chcete k mému dát.
Ref.
Tolikrát jsem, milý pane, potkala vás opodál,
oči strachem uplakané, vy jste se jen smál.
Ref.
Proč dnes tedy, milý pane, čekáte zas u dveří,
nechci vědět, co se stane, až se sešeří.
Ref.
Dám kousek lásky vám, pane, pouze vám,
já vám teď dám své vyznání, pojďte dál, já lásku svou vám dám.
doufám že je to jen náhoda, čudlo... :/
HadrovaPanenka
10. 05. 2012
..takto sa smeju ľudia - teda lásky ;)
..ako vyznanie jednoznačne fajn - len podľa mna si nemusel v každej strofe opakovať slovko "láska".
..posledná strofa je však nádherna svojim obsahom a za ňu *