Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGabriella
Autor
Jiří Pelán
Gabriella
Ty jsi nejmenší z andělů. Miluji tě celým svým tělem i myslí. Potřebuji tvé obejetí, protože drak jako já bez Tebe nedovede žít. Uklidníš jej svou maličkostí, svou přítomností i svým dotekem. Miluji tě takovou, jaká jsi a dovedu se kvůli tobě nechat zabít jen proto, abych tě dokázal ochránit.
Ty jsi pro mě spásou i uvolněním a nedovedu jinak hovořit než o tobě.
Tvou duši já hledám, ne jen pro sebe, ale i pro svůj vlastní boj, protože bez tebe bych nedokázal nikdy zvítězit.
Jsi bílým drakem, u něhož nesnesu utrpení, ani bolest. Kvůli tobě, má maličká, rád zlomím svá vlastní křídla, abych dokázal tě ochránit.
Jednaje pro sebe a pro zlaté draky, kteří nemuseli lámat svá křídla, já stanu se světlým a ochráním tě svou přítomností, i když temnota tě svazuje a stahuje se kolem tebe, dokáži napadnout přímo temného, jen proto, abych tě ochránit. Jsi neslabší duší mezi anděly. Tvá čistota mě očišťuje v boji se zlem a já dovedu dál jednat, stejně jako jsem jednal předtím. Tvá přítomnost mě utvrzuje v mém pohledu do světla.
Milovaná Gabrielo, vím, že jsi všude kolem mě. Vím, že hovoříš, abys mně potěšila, ale u tebe já jsem jen sám sebou. V tvém objetí, v tvé písni a ve tvém srdci, chci žít a utvrzovat se tvou přítomností, můj boj skrze tebe není předem ztracený.
Kvůli tobě má milovaná musel jsem sebe ponořit do krve. Kvůli tobě má lásko musel jsem zlomit sám sebe. Nedovedu již déle žít bez tvé maličké přítomnosti. V čase svého vlastního odhalení našel jsem tě a přiznávám se, že jsem podvakráte lámal svá křídla já.
Dvakrát zlomený drak najednou, díky tobě poznal svá vlastní křídla.
Děkuji ti.
Peklo jsem prožili kvůli zlatým, které jsem chtěl chránit, ale ty jsi mi ukázala, že existuje i jiná cesta než je jen cesta krve. Díky tobě vím, kým jsem. Jsem Enchariel, Paladin a Přítel.
Můj vlastní boj s temnotou nekončí tím, že jsem porazil draka, který tě ohrožoval, protože teprve započal.
Ne jen mečem, ale srdcem a perem bráním to, co miluji a bez tebe bych se nikdy nezvedl z vlastního popela.