Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRealita - Drogy - nezváldaj
16. 01. 2002
4
2
3810
Autor
Knihovník
Realita je pro lidi,
který nezvládaj drogy ...
2 názory
Slůůůníčko
23. 10. 2004
Junkie_23: souhlasím, co jiného se dá poznamenat k této konzervaci...konverzaci...konverzi...
...rozhovoru...:-)))
Jen tak mě napadlo - kolik lidí v historii zničil chlast a kolik "tvrdý drogy"?
Konstantinidisová
28. 02. 2002
Připomíná mi to:
Pořádek je pro lidi,
kteří nezvládají chaos...
PROSTĚ JE JASNÝ, co je mimo...
kachnička - no konečně! (bez ironie)
ty si to trefila - dík .
nebo:
pořádek je pro blbce,
inteligent ovládá chaos ...
To je možný, ale tyhle lidi ty drogy teda nezvládaj, tak by se měli vrátit do reality - ne ?
Krom toho, nechci tady drogy nijak podporovat.
Tenhle citát je spíš vtip .
Konstantinidisová
16. 01. 2002
Konstantinidisová - o mne se neboj, znám svý dealery - já se spíš bojim o tebe ...
Konstantinidisová
16. 01. 2002
Konstantinidisová - tak jak je možný, že tolik dospěláků (tělem i duší) je závislejch na nikotinu?
Má Velká matko ?
Konstantinidisová
16. 01. 2002
Konstantinidisová - :)) dík za nabídku, ale ptát by si se měla spíš ty ;)
LSD je tuším není návyková látka ...
:)) to bych taky mohl říct, že koks je zlozvyk - prostě je to závislost ( jak na nikotinu, tak na koksu vzniká fyzická závislost ).
Martin_Nedocakl
16. 01. 2002
Martin_Nedocakl - neřikej mi nevyzpělý - vždyť mě neznáš ...
nojo nojo, zas jeden chytrej - já to chápu - o drogách toho vim dost, i o těch stupínkách - pochybuju, že mi můžeš říct o drogách něco novýho ...
A kolik reklam je vidět po městě na (třeba) koks ?
Teď je diskutabilní, jestli víc lidí umře na legální drogy, nebo na nelegální, v tomhle sázim na legální ...
Martin_Nedocakl
16. 01. 2002
nápodobně ... a platí to co sem napsal předtim ...
To nebude třeba,
si ji začal ;)