Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seR&E - Bříško
Autor
VH64
Bříško
Jednou ráno se Eliška probudila s bolením bříška. Ležela, trochu ohnutá v pase, se zpoceným čelem, stěžovala si na bolest v podbřišku, která je horší, když se jen trochu pohne. Byl jsem za hysterického strejdotátu, vetoval jsem variantu počkat do oběda, pak jít na procházku, ať to povolí, a jeli jsme přes celé Ústí do nemocnice na pohotovost.
Zoufalství v očích Elišce zajistilo dopravu k autu a od auta v náručí, opatrně jsem jí položil u pana doktora na bílou pohovku a šli jsme s Renatkou na chodbu čekat. Trvalo to poměrně dlouho, Renatka prozkoumala letáčky, kytičky, dlaždice, vydala se až daleko za roh, když se otevřely dveře ordinace a z nich spokojeně vyhopkala Eliška a za ní s pobaveným úsměvem vyšla maminka. Pokrčil jsem rameny, ukázal bradou na Elišku a tázavě kývl. Maminka rozhodila ruce a zakroutila hlavou.
Pan doktor si s Eliškou chvíli povídal, pak jí trochu promáčknul bříško, Eliška si prdla a bylo. A pan doktor s úsměvem řekl, že to se dětem stává a kdyby snad, tak ať příště stejně raději přijedeme.
Zeptal jsem se potom ještě Elišky, jaké bylo nošení na princeznu. Zamyslela se a řekla – „Takové příjemné.“
19 názorů
Jo, tak přeci jen je to dětská záležitost...
To je ale jen a jen na tom okolí, jak se k věci postaví. Já svá nová okolí obvykle, jakmile se jen trochu zavedou, vyzývám k připojení se. Jednu judřičku ze Semil to svého času moc pobavilo.
Kdepak dospělý, to mi bylo asi 6 let, ale pamatuju si to dodnes. Teď už v tomto ohledu nemám problém...to spíše ti v mém okolí.
Vida, to jsem netušil, že i dospělým se taková věc stává. Pan doktor tenkrát zmínil jen děti. A já si to vysvětlil, že tělo se prostě musí naučit s plyny pracovat...
Mě takto jednou volali sanitku, ale nebylo jen na zmáčknutí...musel jsem to rozcvičovat :D