Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNescestí
28. 01. 2002
3
0
3148
Autor
Duba
Ráno je legrační
Šušká dni
vstaň
škodolibě
Pokouším se strávit
zbytky včerejšího
rozjímání
V dojmech
Tě potkávám
když rozpouštím
svůj chlad
v zamrzlých škamnech
příští neděle
Šeptáš známky
hodné zatracení
blboučkých všedností
vytrubovaných
fanfariózně
skrze pěsti ropuch
maličkých hlodavců
jimž Léthé leží v klíně
líně
Ty jsem
Spokojený
Přesnost
je daní nezkušenosti
hele, vy mi to tu zasviníte a pak to nebude nikdo číst...
aha, už chápu.
díky moc. :-)))
Když jde malý Duba spát Duba spát Duba spát..před spaním si hraje rád hraje hraje ráááááád....hůůůůůů
hohóó, taky si během přemýšlení hladíš zamyšlen osrstěnou bradu? :o) Když mi to občas nevyjde se oholit, tak si bradu zamyšleně hladím :o)
a co blechy? Koušou, koušou? Poslední dobou se jich nemůžu zbavit a taky mi trochu vadí, že se mi špagety zachycují v chomáčích mého plnovousu a já pak vypadám, jako bych si nechala na bradce udělat blonďaté dready :o))
to nejni moc k smíchu, vážený pane, blechy sice tu špagetu většinou sežvejkají, ale představ si to, sedíš a lidi koukají, jak Ti na plnovousu ubývá blonďatý dread :o))
Gastarbajtr
02. 03. 2002Gastarbajtr
02. 03. 2002Gastarbajtr
02. 03. 2002
to je mi jasné, úplně slyším to škrábání švch švch švch...škráb škráb...počkej, až zase přijde Wopi, ten ze škrábání už nevyjde :o)))
Gastarbajtr
02. 03. 2002
takže mám ten plnovous přeci jen shodit??? tak to jsem vás včera nepotkala...:o))) nefoukal vítr...
Hepčí, teď jsi mi vlezl do nosu hepčí, to šimrá hepčí hepčí, jedeš, smrade??? :o)
Pomoooooooooooc!!! Wopi, však nejsem pod svým, tak snad můžu, ne? Hůůů, já si ráda píšu :o(
Gastarbajtr
01. 03. 2002
Duba: Jsem snad já prasák? Já se denně holím a pak krvácím :o) A zuby si čistím denně dvakrátero..heč! Občas si až skorem vyšťouchnu oko kartáčkem, zvlášť potom po ránu, když jsem rozespalá....
Gast, dobře, že referuješ, je třeba dbát na správnou hygienu bližních svých :o) omýváte se? ehm..
Wopi, no jasně, mužatky si musí denně holit svůj plnovous, ale o tom Ty nic nevíš, viď? ;o)
Gastarbajtr
25. 02. 2002
Božínku, hoši, nesmíte se pořád tolik mýt..už nemám žádný ručník, jen jeden, ale ten je trochu uslintán od pana Camela :o)
Teda...já vám budu brzo vyčítat to, že jeden druhému pořád vyčítáte vyčítání..a je to....
Božínku, hoši, nesmíte se pořád tolik mýt..už nemám žádný ručník, jen jeden, ale ten je trochu uslintán od pana Camela :o)
Teda...já vám budu brzo vyčítat to, že jeden druhému pořád vyčítáte vyčítání..a je to....
Gastarbajtr
02. 02. 2002
Gast: Neboj, já nebudu poslouchat, dám si špunty do uší....ale pak si to sem přijdu přečíst..chichjůůůů :o) I když, dovedu si představit :o)
Gastarbajtr
31. 01. 2002Gastarbajtr
28. 01. 2002
Jůů, tahle je povedená!!!! tip*!!!! a ty spojení jsou legračně roztomilý :o) Jde to tak říct? :o)