Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČas zemřít
Autor
Lostgen.
POUZE UKÁZKA !!
Devatenáctiletá studentka Susan Cantyová vešla 2. října v půl deváté večer do nejbližšího otevřeného obchoďáku na Square of Seagull´s , aby se zde svému pronásledovateli schovala. Procházela mezi regály a víc než jejich obsah ji zajímala ulička za zády.Několikrát se opatrně ohlédla, ale vždy shledala stejnou prázdnotu. Totiž klimatizace ochlazující horký vzduch a občas také nějakou tu mouchu letící pod větráky.Jediný zvuk, narušující mrtvé ticho, patřilo klimatizacím . Unikla jsem mu,oddechla si Susan. Mohla si odpočinout. Aspoň na chvilku. Nikde ho neviděla a tak si koupila láhev vína, zaplatila ji plno drobnými, které našla po kapsách a pořádně se napila. Posléze se vydala do ztemnělých ulic, směrem domů. Svíravý pocit opilosti a strachu/veselosti/dobré nálady/ z něj plynoucí. Ale všechny tyto její představy netrvaly bohužel dlouho. Při průchodu první z ulic se její srdeční tep nečekaně zvedl. však nenechal na sebe dlouho čekat. Jakmile zašla do první z ulic, Svůj zrychlený tep ucítila téměř současně s chladem ostří nože Bajonet K98. A i přesto, že se chtěla útočníkovi okamžitě vysmeknout a využít tak své mrštnosti a přitom se co nejrychleji dostat domů do bezpečí, zjistila, že to nejde. Měla totiž obě ruce svázané nepříjemnou ostrou páskou, která ji nutila se nehýbat. Za nedlouho ležela Susan na rosou poseté trávě nejevící jakoukoliv známku života. Byl čas zemřít.
Tak co detektivko Peanová, už budete hotova se svým vyšetřováním ? Před necelou hodinou mi volali chlapi od pitvy, jak jste na tom.“
No, už bych měla bejt pomalu hotová. Všimla jsem si ale jedný důležitý věci. A domnívám se, že v ulici….. došlo k tomu přepadení. Na tom chodníku byla zaschlá krev. Je pro nás výhodou, že na ni zaútočili tady pod strem, tudíž se skrvna nesmyla i po tak silnym dešti, jako byl včera. A druhá věc je, že si ten prodavač u kterého koupila to víno, jenž však nedonesla domů, všiml, že má odřený kotník. Nejspíš to způsobily její nové sandály, které měla ten den na sobě. Tohle jse jejich stopa. Koupila jsem je dneska dopoledne, jak jsem ti slibovala, že se podívám po podobném typu.