Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro vyznavače jedné stopy
Autor
Stavák
Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší.
Nejezdi rychlejc než tvůj anděl strážný umí létat.
Uvidíme se v PEKLE.
Co neubrzdíš, to neukecáš.
Levný gumy ti vydrží až do smrti.
Nedostatky podvozku nahrazuji odvahou.
Ať tě vozí, kdo tě šuká".
Není důležité být na místě rychle, ale hlavně se tam i zpět v pořádku vrátit.
Dvojtá plná čára je jízdní pruh vyhrazený pro motocykly.
...
Radši první v pekle, než druhý v nebi.
Kdo brzdí, ten ztrací, ale co neubrzdíš, to neukecáš.
Předjíždíš, kam nevidíš? Představ si tam sám sebe.
Strach a peníze jsem nikdy neměl.
Jezdi abys žil, žij abys jezdil.
Nejezdíme rychle, pouze lítáme moc nízko.
Je jen málo věcí, které v nočním městě vzbudí větší pozornost než dunící naháč, měnící životní názor všech holek, které si do té doby myslely, že největší frajer je jejich kluk s nagelovanou hlavou a vytuněnou fábií.
9 názorů
Děkuju všem za nahlédnutí, komentář a tip... "za sebe mohu jen říci, že patřím mezi vyznavače jedné stopy a neměníl bych ;)"
cítím z toho podporu automoto průmyslu, tedy jsem jednoznačně proto, aby ti byl - jako teroristovi - zakázán vstup na pismak.cz. neboť boj s teroristy vyžaduje, jak říká náš velký george w., speciálních prostředků. waterboarding na tebe. antiautomotoliterát
Evženie Brambůrková
23. 10. 2012Ráno poslouchám City a libuji si, že do města nejezdím autem. :-)
DavidPetrik
23. 10. 2012Kdyz vrstvil aforismy Nietzsche napriklad v "Mimo dobro a zlo", nestaly tyto o samote, ale davaly smysl ve vzajemne vztaznosti a ke zbytku textu. Nektere aforismy tady jsou vtipne a dokonce trefne, ale jako celek neobstoji - pusobi jako nahodile nahromadene postrehy: jednohubky, z nichz se nikdo poradne nenaji.