Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seještě jedna presidentská úvaha
Autor
aleš-novák
marně přemýšlím
marně kroutím hlavou
ten otazník tady pořád visí:
může být presidentem
deseti milionů ten
kdo nesežene podpis ani padesáti tisíc?
21 názorů
a-n: Jseš si vůbec jistej, že je v ČR víc, jak 50k lidí starších 18ti let, s bydlištěm, schopnejch přes svůj vysokej věk, duševní nemoc (dříve blbost), permanentní opilost, pochopit, co se po nich vlastně chce? A to vůbec nemluvim vo umu kreslit písmenka do kolonky "podpis"...
Klidně může, Aleši, v téhle zemi je totiž možné úplně všechno, kam se na nás hrabe Amerika, donedávna země neomezených možností... Jsou to proti nám úplní čučkaři! :-))))) *t
aleš-novák
27. 11. 2012díky za korekturu :o)
Evženie Brambůrková
26. 11. 2012Kdyby to bylo alespoň k smíchu. Zase jen pro ostudu.
Koukám, že díky mým překlepů žijí mé přizpěvky vlastním životem. Alespoň mě díky tomu konečně napadlo, k čemu budu při volbách používat zbylé kadidátky stran, které nevolím...škoda je jen tak vyhodit a alespoň budu mít pocit, že mám jednou navrch.
aleš-novák
26. 11. 2012v civilizovaných zemích se občas stane, že se po vyhlášení výsledků voleb přepočítávají hlasy. U nás se budou přepočítávat ještě před volbami...
aleš-novák
26. 11. 2012chacha, toho jsem si nevšiml :o)
možná se to ujme mezi intelektuály...
Zordone, já jen doufám, ze vítezný kadidát nebude po svém zvolení na vsechno (a hlavne na lidi) kadit. Mimochodem – Hradcany nejsou zrovna tou nejhorsí kadibudkou. :-)
aleš-novák
26. 11. 2012no tím by právě pozvedl prosperitu inkoustářského průmyslu...má můj hlas :o)
Slyšel jsem, že Václav Franz od kadidatury odstoupil v zájmu české ekonomiky, ukázalo se totiž že na případné známky s ním by bylo potřeba až čtyřikrát více inkoustu.