Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje děsy
Výběr: Stanislav_Vašina, Albireo
29. 01. 2002
14
0
3615
Autor
alina
S šepotem
za plotem
v tikotu tichém
vztyčeny
sirény
s hladovým břichem
Vprostřed stěny
odjištěny
dravé děsu miny
Uvnitř hlavy
šelmy dáví
svým pocitem viny
mám pocit, že chceš něco říct a bojíš se... Proto ze sebe děláš poťouchlého skřítka a kašpárka... Musím si tě pořádně pročíst :o)
REDH0T:
a/ tak trochu kašpárek jsem :o))
b/ dobrá zpráva - ta básenka je téměř přesně 3 roky stará, myslím, že od té doby jsem se spoustu věcí naučila vyslovovat..
Ale díky, máš dost dobrej postřeh!..
NIghtRunner
15. 04. 2004NIghtRunner
15. 04. 2004
Formálně úplně skvělé, po roce je už snad mnohem líp.
Tip - a asi zaslouží i Výběr. Ano, šup tam!
Morbid_Pimple
15. 08. 2003
Díky Stando :o) ....to já zas jo. Voni když se vobludy vyrojej, tak jediný, co člověk může udělat, je, že vezme papír a tužku a slovíčkama je namaluje.
Velmi silné, navíc mi připadá i formálně kvalitní, skoro dokonalé, hlavně poslední sloka. Jsi dobrá! ***********
teda .mne to uteklo...
hodne dobry jako basen! vymnoukala ses super :-)
(jako pocit asi nic moc, co? desy hus hus od aliny pryc! :-))
tohhle proste musim tipnout :-)
Šmííí :o)) to chce trénink :o))))
Petulíí: bu-bu-bu! - ale no táák: vššvšššvššššvššš, malá...:o))
Uf!
Nestraš!
Děsíš fakt důmyslně!!!
Bojim...
Také se bojím dát, TiP, aby se někde zase nepsalo, že je to z přátelství a tak, ale strach překonávám a surově TiPuji!
Také se bojím dát, TiP, aby se někde zase nepsalo, že je to z přátelství a tak, ale strach překonávám a surově TiPuji!
░▒▓-_-▓▒░ «*»