Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTragický osud
Autor
FAE BOMB
Tragický osud
Zemřelo rajče a do hrnce dáno,
kečupy po něm zůstaly.
Žral jsem je večer, někdy i ráno,
takže mi párečky mnohem víc chutnaly!!!
16 názorů
aleš-novák
02. 01. 2013já se teda FAE vůbec těm felčarům nedivim, že chtějí tvůj nožík. Možná by ti měli zabavit i zubní protézu :o)
FAE, vidno, že se nenudíš! Tohle zažít na svátky, to už chce kus kumštu! :))))
Veselé Kremace a šťastný Nový hrob vám všem!
Diana: Koncem roku mě dokonce chtěli zavřít do blázince! Fakt!!! :-)) Měl jsem votřes mozku, takže mě převezli do nemocnice. Zde mi odebrali můj zavírací nožík, kterému díky jeho vzhledu intimně přezdívám "Gladius", abych snad sobě nebo někomu neublížil. Pravil jsem, že jsem i přes otřes mozku svéprávnej, což ti hlupáci kategoricky odmítli. Řekl jsem jim tedy, že nikdo z nich nemá potřebnou kvalifikaci ke stanovení mé svéprávnosti, pouze psychiatr. Tento mě následující den "vyšetřil", vpodstatě takovej pokec, načež prohlásil, že svéprávnej jsem. Pochybnosti začal mít tehdy, když jsem se začal dožadovat svého nožíku. Co na tom, že jsem měl ještě jeden, chtěl jsem jen doktůrka trošku poškádlit. Otázal se, nač potřebuju nůž. Odvětil jsem cosi v tom smyslu, že nůž potřebuju k sebeobraně a to pro případ, že by na pokoj vtrhl nesvéprávný šílenec s otřesem mozku, kterému nůž odebrán nebyl... No, abych to zkrátil, po chvíli ze mě byl psychiatr sám na prášky a zcela vážně mi vyhrožoval blázincem. Vlastně je toho dost, co jsem v tý nemocnici zažil. Už tenhle přidanej "vlastní názor-kritika" je skoro na menší povídku...