Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedalší presidentská úvaha
Autor
aleš-novák
teprve sobotní večer
řekne ti
zda český zeman
dá na frak
rakouskému* knížeti
(* K.Schwarzenberg je občanem švýcarským, nikoli rakouským.)
19 názorů
Aleši, Zeman je sice taky tlučhuba, ale aspoň ty propisky nekrade a veskrz nechrní. Ono stejně není z čeho vybírat. :-))
aleš-novák
09. 01. 2013ono je to skoro jedno...beru to jako lidovou zábavu. Pět let tam bude Zeman, no a co?
Si nemůžu pomoct, ale pro mě není plně akceptovatelný ani jeden z kandidátů. A tenhle člen skupiny Bilderberg by měl být už dávno na penzi, protože je senilní a kam sedne, tam usne. Sorry, ale v jednom kuse spícího prezidenta, kterému čouhá parte z kapsy, fakt nechci. Ani divného chlapa, který vypadá jak Avatar nebo jako zde domestikovaný Maor. Ledaže by si člověk řekl: když už to je na pendrek, ať je to aspoň sranda. Navíc: jeden za 18, druhý bez 2 za 20. Fakt teda vůbec netuším, koho budu volit...
Jarmila_Maršálová
08. 01. 2013nějaká filharmonie, že chodí ve fraku? nevidím ilustrační foto od vás ze vsi(
Jistě, špatně od základu bylo to, že sousední stát použil svou národnostní menšinu k rozbití Československa. A jelikož národ český, potažmo jeho političtí představitelé, neměl téměř žádný vliv na chování toho sousedního státu, jediné, co mohl dělat, bylo zbavit se té zneužitelné menšiny.
A bohužel to nešlo dělat případ od případu, neboť loajální občané mohou mít neloajální potomky.
aleš-novák
08. 01. 2013ještě jsem přidal ilustrační foto od nás ze vsi o)
aleš-novák
08. 01. 2013jestli stát musí pro své zachování vyhnat třetinu svých obyvatel, tak je něco špatně už v základu...
Určitě, každý úbytek pestrosti, ochuzení základu, podhoubí atd. je ku škodě.
V případě německé menšiny ale bezprostředně předcházející historická zkušenost českého národa, který díky ní přišel o vlastní státnost a zahlédl možnost svého fyzického zničení, asi nedovolila jinak.
aleš-novák
08. 01. 2013já dokonce stejně zhoubný vliv připisuji i vyhnání tří milionů Němců.
Těžko říct, jestli prvorepublikové zrušení šlechty jen nerozjelo odstraňování elit, které český národ ve dvacátém století zažil, a jehož následky jsou vidět téměř všude.
(Mimo jiné ve všelikých těch satelitních novovýstavbách...)