Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePRĎOLA
30. 01. 2002
6
0
1762
Autor
Květuška
Sežmuchlaný
Voťuflaný
Pidimužný
Horkovzdušný
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PRĎOLA
musím konstatovat, že to s tebou jde od devíti k pěti
vrať se tedy na začátek *
ne, o tom to nejni....
pravý smysl tohoto díla je poněkud hlubší než právě zmíněná srst kokršpanělova...
Máme zde popsán osud strádajícího romantického hrdiny, jehož osud je tak tvrdý, že je přímo sežmuchlaný voťuflaně a vzrůstu malého ošklivec tfůůůůůůůj, tato báseň vznikala na Hlavním nádraží, kde nám tento "Prďola" byl jakousi předlohou a ano a tak to přesně bylo a na tom trvám....skoro úplně....
Květuška: jééééé :o))) tak do toho jdu , okamžitě a střelhbitě .
Prdˇoló !!! Hů ů !!! :o)
ofčátko, ale jsi si vědomo, že náš milý Prďola je již značně sežmuchlaný? :o)
Musííím říct, tato slova jsou vybrána s veškerým gustem správného literárního labužníka. Ať žije Prďola!!!! *!
To by ma zajimalo, kdo jest ten PRDOLA:o))) Nuitiku, doufam jen, ze ne ...... ehmmm!!! Zatrhavam vaznou kritiku, hehe...
Anonym1: Usmívá se pod vousy....to vypadá, že nemá čas a cvičí a cvičí, aby dostal tu modrou knížku :o)))
SlečnaMezková
30. 01. 2002
Hmmm :oD skutečná lahůdka !*!*
Cvičte, děcka, jen cvičte :o)))
Noise: kdy asi ... ?