Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCopak asi napíše na hradní vlajku?
Autor
malykuba01
Lidi skočí na cokoliv,
s tím asi nic nesvedem.
Nakukej jim třeba, že se
lze nakazit pohledem,
půl národa poletí hned
jako ovce čile
pro ochranné brýle.
Dost chytlavé vyšpekuluj
a pitomé kecy,
udělej jim propagaci,
tvař se a mluv k věci,
šup!,
a máme na Hradčanech
ze lží prezidenta,
jehož nejvíc zajímají
ego, moc a renta!
21 názorů
No jo, sorry - já holt těžce nesu, že jsem měl Karla za tutového prezoše. Nepočítal jsem s tím, že pana Zemana vidí většina Čechů coby frajera ve stylu ten jim to natřel a je jim jedno, komu to vlastně natřel a čím jim to natřel. Je to o to horší, že nejspíš už jiného prezidenta neuvidím....
A Aleš? - Aleš je dobrej... (:-D
Lidičky, přece se kvůli jedné povedené/nepovedené volbě jakéhosi ceremoniáře nepohádáte. Taky se mi celý ten průběh nelíbil, ale vidím jedno + : Ješita I. odchází!!!
Ad standarda: Masaryk míval heslo Pravda vítězívá.
A teď by tam mohlo být spíš PRAVDA VYDĚSÍ. (To až zas vyplavou na světlo nové a nové průsšvihy.)
---
A od Kuby radši blbinky, esemesky apod.
aleš-novák
29. 01. 2013některá negativa považuji za pozitiva...ale nechci tu vést hospodské řeči na literárním serveru. pardon kubo.
Jasně Aleši - tak je asi lepší spoluautor průseru zvaného opoziční smlouva, bonmotový klaun, který všechny kolem sebe podceňuje a uráží, překrucuje skutečnosti a po prezidentech Osvoboditeli a Budovateli bude se Zápotockým a Husákem již třetím prezidentem opilcem...Při rozhovoru s Moravcem krkal do záběru a při cestě za cigaretou si hrál na Fidéla... střízlivý by se snad dvou schodů všiml.
Není úplně vyloučeno, že ho funkce změní, ale je to vééééélice nepravděpodobné. Starého psa nové kousky
aleš-novák
28. 01. 2013Oldjerry: ne že bych to Milošovi dlabal, ale u Karla jaksi ani nebylo co dlabat. Pěkné sako a motýlek je na presidenta trochu málo...
Aleši, to PRAVDA VÍTĚZI čítam správne ako dve substantíva, to druhé v treťom páde? :)
K forme aspoň technická pripomienka. Trochu veľa nesystémovych odchyliek rytmu od metra, prízvukovaných ľahkých dôb (v trocheji párnych pozícií). Také ľudové rytmizovanie. Obsahovo je to klasicky nasrdený pamflet na aktuálnu tému, čiernobiely a neinvenčný.
Dianko - nech ho být.... Milošovi voliči kolem sebe plivali předem... ostatně stejně jako budoucí hradní pán. Pomluvy, podtrhy, úsměvem zakrývané hrubosti ... no já nečekal nic jiného, takže bez překvapení. Překvapení ovšem je, že mu to dlabali a občas dlabou i lidi, kterých si jinak velmi vážím.
Richard Hrob
28. 01. 2013MNo, kvalita dílka by se dala jistě trošku vylepšit, ale schvaluji tvůj názor. Tip :-)
aleš-novák
28. 01. 2013Diano, když se podepisují petice, že "Zeman není náš president" , tak je tu asi něco nezdravého...
Proč se stejní voliči nedostavili k urnám u krajských voleb a připustili "vítězství" komunistů? President je neškodná funkce, to, že Zeman vykřikuje, že proti "8% podpoře" vlády má on svých 54%, je irelevantní. Strany vládní koalice taky přeci dostaly přes 50% hlasů, jinak by nevládly...
aleš-novák
28. 01. 2013ale nevytratil. Stranicý pseudorozum převládlá ve velkých městech...kdyby vyhrál Karel, tak Milošovi voliči pokrčí rameny a život jde dál. Když vyhrál Miloš, plivou kolem sebe Karlovi někteří voliči, jako kdyby byl konec světa.
aleši - to dělá ta industrializace: selský rozum se vytratil. Existuje jen pseudorozum stranický a mocenský.
Selský se jistě časem vrátí, ale u toho jáuž bohužel nebudu...
Klaus: Pravda zvítězila nad lží a nenávistí... Prosím vás: kdy a kde - já se tam podívám...
To to řekl tem pravý!! Asi by si měl zpět nasadit brýle, které by mu ten nesmysl drobet zkorigovaly.
aleš-novák
28. 01. 2013vysvětlování nemá cenu, nakonec je třeba stejně použít selský rozum...
Podívejte se, pane Nováku: vy jako vzdělaný člověk byste měl vědět, že lidem je nutno vysvětlit, že nevidí, co vidí, ale že vidí to, co chci já, aby viděli....
není to moc velká poezie a je z toho cítit smutek i nasrání: Je to vizitka národa, který dá spíš na destruktivní propagandu, než na konstruktivní přístup, že je mu bližší hrubý humor, než decentní vyjadřování a upřednostňuje plynule a zdánlivě logicky přednášenou lež, před střídmou, trochu drhnoucí a neuřvanou pravdou. Trochu se stydím za to, že jsem Čech, příslušník národa s tak krátkou pamětí... *
aleš-novák
28. 01. 2013na vlajce už Miloš heslo má: PRAVDA VÍTĚZI :O)