Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZimní slunce
Autor
Lucie-at
Sluneční paprsky pronikly
zpola staženými žaluziemi
a zbarvily všechno dozlatova.
Chladné formuláře se zahřály
kočky se natáhly na stoly pod okny
srny objevily senáž.
Jediný kdo trpěl byl sníh.
8 názorů
Robin Marnolli
25. 09. 2013mě se tohle dílko celkem líbí. Mám rád když mi poezie dá nějaký pozitivní hřejivý pocit, nebo něco co prostě "nakoupím"
(a tady jsem taky kousek nakoupil...) ...takže....*
RM.
Přemýšlím, proč mi píšeš, že jsi holka, ale teď zjišťuje, že jsem tě oslovil maskulinně. To nic. Hezký večer.
musím říct že ta Tvoje kritika má taky gradaci, takovou pochvalu bych po předešlém obsahu nečekala :)
myslím, že jsem ve fázi, kdy začínám dělat svojí věc...
děkuju za komentář (ještě poznámka - jsem holka)
Nápad to má. Podařila se ti myslím i gradace, neboť poslední verš přichází neočekávaný a přece do připravených pozic. Rád bych také vyzdvihl tu jednoduchost, že na nás netaháš zbytečně těžké a velkohubé pojmy. Ovšem celá ta první sloka? Promiň, vždyť jsi během ní nic neřekl. Říkám nic, protože nic. Stačilo jedno, možná dvě slova a kolik jsi promrhal prostoru. Nic navíc. A vzato kritičtěji tak ta druhá sloka je přece jen až příliš prozaická, řekl bych zednická. Každopádně dneska to nejlepší tady zatím...