Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepohádková úvaha s odchylkami
Autor
aleš-novák
nepohoršujme se
nad pohádkou
o dvou princích
že je homosexuální
vždyt pohádka
o Sněhurce
je tak trochu nekrofilní
a pohádka
o Žabím králi
je v podstatě zoofilní
29 názorů
Květoni, pro Járu nebylo nic natolik odvážné, aby se do toho s vervou nepustil - jinak by byl taky houbeles průkopník a největší český génius! :-))
Květoň Zahájský
11. 03. 2013Ale i tak je to na tehdejší poměry odvážný kousek. (-:
Květoň Zahájský
11. 03. 2013Ostatně, není to nic nového. Nikdo si nevzpomněl na cimrmanovské - On Zlatovláska se umí mečem pěkně ohánět?
Docela by mě zajímalo, co by na zabití draka řekli ekologové. Tento živočišný druh se v přírodě prakticky nevyskytuje. Způsob jeho usmrcení navíc lze jen těžko označit za humánní. Usekání dvanácti hlav trvá nepřiměřeně dlouho, zejména pokud se zraněný živočich brání...
Malejm dětem ostatně podle "pokrokově smýšlejících" osob má bejt sexualita vtloukaná do hlavy už v předškolním věku. Možná se tak dočkáme i pohádky "O masturbujícím princi"...
Lakrov: Super!
Aháááá - a proto se vyplatí zaplatit překlad, že jich u nás v republice tolik je, že? :-)))) (Mj. od kdy to mají homosexuální páry zákonem povolené?)
aleš-novák
08. 03. 2013to je spíš pro děti adoptované dvěma tatínky (nebo maminkami)...:o)
Mám pocit, že svět se úplně zbláznil... Svou sexuální orientaci si děti začnou uvědomovat až kolem puberty, ale pak už zase nečtou pohádky. Pro koho to ta pomatená Holanďanka vlastně napsala? Děti ve školce na to budou koukat jako že se učitelka (= předčitatelka) zbláznila - a nebudou daleko od pravdy... :-))) *t
Úvaha se mi líbí, je vtipná.*** Pohádku Princ a princ si určitě nepřečtu, už z té recenze je mi nevolno...
Evženie Brambůrková
08. 03. 2013Pohádky jsou horrory a je s podivem, že se děti v podstatě nebojí. :-)
Nebo starší verze (ještě z dob procedurálního programování) Panna a Cobol
http://knihy.bazos.cz/inzerat/22259286/Sobol-a-panna-Jozef-Weyssenhoff.php
aleš-novák
08. 03. 2013a aktualizovaná (zkrácená) verze pohádky Panna a net...
Takže se možná jednou dočkáme i románu o Lišce Ryšce a Ptáku Ohnívákovi :-)
aleš-novák
08. 03. 2013to není básnička...:o)
aleš-novák
08. 03. 2013sice z jiného soudku, ale taky kontroverzní...
aleš-novák
08. 03. 2013a ten název jsem poopravil, aby nesváděl k mylným názorům, že jsem zpozdilý :o)
aleš-novák
08. 03. 2013Lakrov: ano, zoofilie a další jsou zatím na jiné úrovni. Ale kdo by před padesáti lety řekl, že bude možné uzavřít registrované partnerství s člověkem stejného pohlaví? Proto jsou uvedené příklady pohádek vlastně nadčasové...jen si správně uvědomit jejich význam.
A doplňuji, že odkaz, uvedený v prologu, nemá s úchylkou cokoli společného.
Květoň Zahájský
08. 03. 2013Božínku... (-:
Možná by se v pohádkách našlo těch úchylek ještě víc (Karkulčina fixace na červenou barvu, Růženčino sebepoškozování či Popelčina fascinace přebíráním odpadu). Zvažuji, zda se tomuto tématu nezačít vážněji věnovat. Děti na pohádky stejně s... setrvale nenacházejí čas, tak by se pobavili aspoň dospělí :-)
cha. thank you, ofcourse. O Sněhurce je i trochu pedofilní- nezdá se mi normální, jak Sněhurka tíhne k trpaslíkům. (ale to je samozřejmě trochu zavádějící,protože to nejsou děti,ale stejně je to divný;-) ) *