Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluju nahlas a nesnáším potichu
Autor
BarBi28
Miluju Tvé oříškové oči, nesnáším, když jsou v sloup. Miluju Tvůj hollywoodský úsměv, nesnáším, když jím plýtváš na jinou. Miluju Tvůj hluboký hlas, nesnáším, když mluvíš tiše. Miluju Tvé rty, nesnáším, když neznají mě. Miluju Tvé červené tváře, nesnáším, když se zbytečně stydíš. Miluju Tvé uši, když mě naslouchají, nesnáším, když neslyší. Miluju Tvůj upřímný pohled, nesnáším, když na mě civíš dlouho. Miluju Tvé dlouhé řasy, nesnáším je, protože je nemám já. Miluju Tvé větrem nadýchané vlasy, nesnáším, když se ráno neučešeš. Miluju Tvé jemné dlaně, nesnáším, když jimi nehladíš mě. Miluju Tvoje dlouhé prsty, nesnáším, když prudce zvedáš ukazováček.
Miluju Tvůj smysl pro humor, nesnáším, když ze sebe děláš klauna. Miluju Tvůj vtip a nesnáším, když se bavíš na můj účet. Miluju Tvou upřímnost, nesnáším Tvou ironičnost. Miluju Tvou oblíbenost, nesnáším to, že všichni ví, kdo jsi. Miluju Tvou bezprostřednost a nesnáším Tvůj ledabylý přístup. Miluju Tvoje nadšení, nesnáším Tvůj radostný jekot. Miluju Tvou věrnost, nesnáším otázku ,,S kým jsi byla?“. Miluju Tvou sebejistotu, nesnáším, když se předvádíš. Miluju Tvou citlivost, nesnáším, když brečíš. Miluju Tvůj optimismus, nesnáším, když lžeš. Miluju Tvou flegmatičnost, nesnáším, když je Ti všechno fuk.
Miluju Tvé: Miluju Tě, ale potichu ho nesnáším.
10 názorů
Slečna od vedle
10. 06. 2013To je pěkné... S menšími obměnami bych v tom našla i sebe.
Petr_Fonvald
26. 04. 2013wow nádherně upřímnej nářez