Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohlavím hnusná
05. 02. 2002
0
0
1628
Autor
Kachna
Jsem hnis v tvé ráně,
Jsem nemoc podlá,
Jsem kůl v srdci upíra,
Jsem zkrvavená modla.
Jsem kladná elektroda,
Jsem černá voda v kanále,
Jsem na hlavě hnida,
Jsem špína v kostele.
Jsem královna osudu,
Jsem zetlelá krysa,
Jsem písmo v Bibli,
Jsem rezavá mísa.
Jsem zneuctěná panna,
Jsem tělo bez duše,
Jsem hrobka faraóna,
Jsem ohrané klišé.
Člověk má někdy takové chvíli, kdy se lituje. Určitě to zažil každý a možná zažívá. Nikoho bych za to neodsuzovala, ať je jakýkoli. Jinak by mně zajímalo, kdo to je ten Anonym63. Snad nějaký Honza??
Ne ne ne. Tohle vůbec není špatný. Velmi oslovující. Akorát bys to mohla domyslet. Nevěřím v ateistu fatalistu!
Vnímám to trochu jako ten druhý případ..., ale nezdá se mi tam pro ten případ: kladná elektroda, královna osudu a písmö v Bibli...Taky tomu moc nerozmím...
BTW......:o)))) případ...případ...já se to asi neodnaučím, nebo jo?....
Když "pohlavím" dosadíte "mužům" nebo "ženám", vznikne z toho ženám/mužům hnusná. Jevím se ženám/mužům hnusná. Tato báseň byla napsána v hluboké krizi, kdy jsem nevěděla jaký to má smysl žít, nechtěla jsem to skončit a tak jsem se z toho vypsala. Takhle řeším vždy nějakou krizi. Zobrazila jsem se tak, jak se v tu chvíli cítila - hnusná oboum pohlavím.
Kachnička: kladná elektroda- přitahuje záporné částice
královna osudu - má moc nad vším a to podle mě není dobře
písmo v Bibli - jsem ateistka, takže mi to do této básně zapadá.
JohnieBass
07. 02. 2002
Tak tohle se mi ale vůbec nelíbí, nerýmované, nerytmické, nepobaví, nerozesmutní, nenaštve, nanaladí, nerozladí, nesladí, nemastí.......(co to kecám)
zkrátka ošklivé - nerad sice používám tak drsné slovo, ale nelze-li jinak.......
navíc, má to nějakej smysl, nebo je to plácání do větru?
protože odporující si fragmenty hatí jakoukoliv interpretaci.......
Mám radost, splnilo to svůj účel!! Řekl jsi ošklivá!!!!
Zkus si dobře promyslet ten název. Snad pochopíš.
název jsem si promyslel, ale představuji si pod ním něco jako:
1. Podřízenost žen vůči mužům
2. Dívku zklamanou svým fyzičnem
ale rozhodně ne to co jste napsala
a personifikovat báseň až do takového absurdna, že by měla pohlaví - to se mi nějak nezdá
pokud ovšem nemyslíš pohlaví jako - muž - žena,
pak ale název smysl nedává taky protože básnička může být sice pohlavím nespecifikovaná, pohlavím dvojjaká, ale pohlavím hnusná?
Asi bych od Vás potřeboval důslednější osvětlení předloženého, jinak si bohužel musím za dříve uvedeným stát.