Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o přímé demokracii
Autor
aleš-novák
po posledních událostech na naší politické scéně není vyloučeno, že parlamentní strany postihne hluboká krize. Ta bude spočívat v tom, že strany a hnutí neseženou žádné lidi na své kandidátní listiny, protože se všichni budou bát kriminalizace za svá politická rozhodnutí.
V extrémním případě nebude NIKDO kandidovat, takže zcela logicky v příštích volbách nebude NIKDO zvolen. nebudeme mít žádného poslance, nikdo nebude jmenován premiérem ani ministrem.
Konečně si bude lid - opět - vládnout sám. Přímá demokracie přijde dřív, než si dokázali i ti největší optimisté představit...
11 názorů
aleš-novák
20. 06. 2013to co jsem jen zkusil naznačit, zpracoval jiný autor daleko podrobněji zde
Taky si myslím, že by se až tak mnoho nestalo... :-))) *t
A už se nemůžu dočkat, až se tu od tebe objeví nějaká kulišárna na téma "Kterak prodavačka vojenské rozvědce šéfovala" :-)))
aleš-novák
19. 06. 2013Zordon: ano, Mihályovci se nebojí ničeho...fotogalerie výborná :o)
aleš-novák
19. 06. 2013Marku, neber to zas tak vážně, je to blbůstka. Celé to současné politické hemžení mi připadá komické, pořád čekám, kdy se objeví nějaké skutečné INFORMACE :o)
Aleši, zrovna od Tebe, který v kauze Rath nepřipouštíš nic nezákonného, bych tento příspěvek nečekal...
Nechme policii vyšetřovat - jakýpak policejní stát? Došlo-li ke spáchání trestných činů, je třeba je vyšetřit. A politiky, co jsou přesvědčeni, že s mandátem se kšeftuje, je lepší nemít...
Toho bych se nebál. Myslím si, že minimálně pan JUDr. Haszek Mihály by do toho rád šel. Je to přeci sběratel funkcí a jako ministerský předseda by mohl pozorovat spoustu zajímavých věcí :)
Na vysvětlenou viz:http://haszekmihalypozorujeruzneveci.tumblr.com/http://www.zitbrno.cz/hlavni-clanek/funkci-jako-dni-v-mesici-judr-haszek-mihaly-je-buh