Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seII. letní mezinárodní festival PO STRANÁCH MORAVY
Program 2. ročníka Letného medzinárodného poetického festivalu Po stranách Moravy
Termín: 26. – 28. júl / červenec 2013
26.7.2013 piatok
16.00 hod. – 19.00 hod. – prezentácia v penzióne ATLAS Senica
19.30 hod. – 21.30 hod. – Poetický večer venovaný obyvateľom Senice (predstavenie tvorby
zúčastnených autorov doplnený domácou hudbou )
21.30 hod. – 23.30 hod. – zoznamovacia 1. tvorivá dielňa
27.7.2013 sobota
08.00 hod. – 08.30 hod. – raňajky v penzióne ATLAS Senica
09.00 hod. – 09.30 hod. – presun do Smrdák, privítanie starostkou obce a vedením Kúpeľov
10.00 hod. – 12.00 hod. – 2. tvorivá dielňa, interiér a exteriér Smrdák
12.00 hod. – 13.00 hod. – obed
13.00 hod. – 18.00 hod. – 3. tvorivá dielňa formou výjazdu do Skalice ( prijatie na meste,
prehliadka pamiatok, literárne sústredenie, návrat)
13.30 hod. – prijatie účastníkov festivalu a organizátorov na MsÚ v Skalici
18.30 hod. – 19.00 hod. – večera formou švédskych stolov
19.30 hod. – 22.00 hod. – Galavečer pre Smrdáky a kúpeľných hostí ( predstavenie poézie
z tvorivých dielní + hudobné vstupy + Šroti z Moravy + účastníci festivalu + )
22.30 hod. – 23.00 hod. – presun do Senice penzión ATLAS
23.00 hod. – 24.00 hod. – polnočné variácie
28.7.2013 nedeľa
08.30 hod. – 09.30 hod. – raňajky v penzióne ATLAS Senica
09.30 hod. – 10.00 hod. – ukončenie festivalu (organizačné pokyny)
34 názorů
aleš-novák
31. 07. 2013some photos...http://ales0007.rajce.idnes.cz/psm2013/
Jarmila Moosová Kuřitková
30. 07. 2013víno bylo senzační, probouzela jsem se po něm do dnešního oběda :)))
Jarmila_Maršálová
30. 07. 2013hrnce fakt tentokrát nebyly na svařák potřeba, víno bylo teplý až dost, v tym horku to někam vozit... příště vezmu asi ledovou kávu(((
Jarmila Moosová Kuřitková
29. 07. 2013Nekoukal, je to můj nedostatek - info k programu 2013 je pod odkazem KALENDÁŘ AKCÍ:
http://www.postranachmoravy.cz/news/po-stranach-moravy-2-letni-mezinarodni-poeticky-festival/
http://www.postranachmoravy.cz/news/po-stranach-moravy-2013/
Omlouvám se :)
aleš-novák
28. 07. 2013pod odkazem http://www.postranachmoravy.cz/program/ je dnes v devět večer, kdy už skončila akce roku 2013, program na srpen 2012. ale třeba jsem se špatně koukal :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
26. 07. 2013??? - je tam TAKÉ program z loňska, chtěls napsat, že? spěchej pomalu...
aleš-novák
26. 07. 2013škoda že na stránkách z odkazu je program z loňska...naštěstí máme google, takže příjezd do slovenských lázní si taky dokáže každý najít samostatně :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
22. 07. 2013přijeď ve čtvrtek, beru si ba pátek volno
Jarmila_Maršálová
22. 07. 2013dobrá, přivezu víno, at můžem tentokrát uvařit svařák
Pomerančová
22. 07. 2013aleši, a proč?
tahle upoutávka mě k tomu nepřesvědčí, protože nesděluje dostatek informací, a psát si o informace abych se mohla rozhodnout, jestli si tu akci můžu dovolit - protože, ano, finanční stránka je pro mě důležitá (a soudím, že i pro dost dalších lidí) - to je divné, a sebere to čas mě i organizátorům - nic ve zlém, ale není divu, že pak se tu objeví řeči o předváděčce hrnců, když nejsou informace, tak je prostor pro spekulace a fabulace, což je škoda
já dávám přednost otevřeným akcím které informacemi nešetří, a zveřejní vše včetně nákladů, ale myslím, že to je jedno :-)
ať se akci daří, užijte si ji :-)
Většinou nejvíc prudí ti, co toho v životě moc nedokázali, a tak si léčí mindráky. Kdo a jak moc, o tom si rozumný člověk udělá úsudek sám.
aleš-novák
22. 07. 2013přitom stačí málo: udělat si trochu času a jet se tam podívat. Ale drby jsou jednodušší...:o)
Aby ses nepo :(((
Jen jsem řekla, že jsem o tom taky slyšela. Bylo to na jednom malinkým srazu v Praze a taky na chatu se to řešilo, ale osobně jsem tam nebyla, takže je mi srdečně jedno co tam s účastníkama děláte!
Pro mě za mě si tam letos navezte třeba vysavače!
Jarmila Moosová Kuřitková
22. 07. 2013Fou, Pom, Hou: Mohla bych vás všechny tři pod tímto avizem smazat, ale nechám vás tu, ať všichni vidí vaši ubohost, přátelé...
aleš-novák
22. 07. 2013jedna paní povídala...že? to ti jako zdroj informací stačí?
Hihi :-)) to je vtipný s tím navezením části účastníků na prodejní předváděčku hrnců :c))
Po tý minulý akci po stranách moravy jsem o tom taky slyšela, ale to mě nenapadlo, že na tomhle šprochu něco je ;c))
Jarmila Moosová Kuřitková
15. 07. 2013Detaily jsou sdělovány vážným zájemcům osobně. Mám za to, že je to z mých řádků patrné. A už odmítám reagovat, promiň.
Pomerančová
15. 07. 2013Nechápu ty rozlobené reakce - jen jsem poskytla zpětnou vazbu, kterou můžete vzít na vědomí a nebo ji vyhodnoti jako nepodstatnou a mimo a nezabývat se jí...
a-n: vygooglit? většina organizátorů akcí nenutí zájemce googlit základní inmformace... ono i jasná věta už tady: ubytování a stravování si každý zajišťuje a hradí sám by stačila ...stejně jako případné přidání odkazu na zmíněný penzión do testu upoutávky by působilo otevřeněji a vstřícněji k potencionálním zájemcům
není to o lenosti.
Jarmilo, moc Ti nerozumím. Nevím jak mám být v obraze, když se ani ze stránek festivalu moc nedozvím. Viz odpověď Alešovi. Pro řadu lidí je pro zvažování účasti na akci dost podstatné mít představu o nákladech na ni. Nechíápu ani Tvoji zmínku o potížistech - koho tím myslíš a proč o nich píšeš.
Je-li to normální upoutávka na kaci, bylo by hezké, kdyby byla dotažena i do detailů.
Ale je to Tvoje upoutávka a Tvoje akce - tak hodně zdaru :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
15. 07. 2013Za to, jak kdo co vnímá, je zodpovědný každý sám. A kdo něco neví, se zeptá. Vloni s tím nikdo, kdo se chtěl zúčastnit, problém neměl a nikdy mít nebude. Pokud se o "zasvěcené" jedná, pak ano, stojím o lidi, kteří dovedou být a jsou v obraze, potížistům se vyhýbám.
a-n: děkuji Ti
aleš-novák
15. 07. 2013Pomerančová: je takový problém si vygooglit pár místních penzionů nebo campingů? Musí všichni mít všechno naservírováno až pod nos, aby se pak laskavě uráčili zvednout od počítače a vidět živé lidi?
V upoutávce je napsáno, že autoři se mají závazně přihlásit, což je z organizačních důvodů celkem logické. Předpokládám, že podrobnější propozice dostane každý, kdo projeví zájem se účastnit jako autor. Nakolik je to akce pro "zasvěcené", to nevím, tohle je ale upoutávka i pro případné náhodné diváky, ne?
Pomerančová
15. 07. 2013No, pravda je, že to, že zde nikde nejsou konrétní údaje týkající se ceny ubytování a dopravy, plus případných dalších nákladů (a nenašla jsem je ani na stránkách festivalu, ale možná jsem jen šptně hledala) působí buď a/poněkud nedůvěryhodně (což nahrává podobným příspěvkům jako je od Fouraix) nebo b/že se jedná o v podstatě soukromou akci pro "zasvěcené" - což zase působí tak, že je zbytečné to tu prezentovat a mlžete si to řešit ve zprávách.
Pokud to má být otevřená akce pro všehny, jedna nevýznamná zpětná vazba - já osobně po zkušenosti například s nakladatelstvím Alise do ničeho, kte předem nejsou známé podmínky a jsem odkázaná na to, že mi je možná někdo sdělí mailem, nejdu.
Nicméně nic proti vašemu festivalu nemám a přeju mu hodně zdaru, jen ta organizace by možná chtěla vypilovat:-)
Fouraix,
tvoje tvrzení zde je naprostá lež, nic více a nic méně, pokud ho vztahuješ k festivalu na obou březích Moravy, jehož I. ročník proběhl v Hodoníně vloni a J. Moosová byla po celou dobu jeho průběhu v místě konání. Kdybych tam nebyl osobně po celou dobu, pak bych tuto akci nehájil. Zřejmě si ji pleteš s jinou akcí a měl bys to uznat.
Jarmila Moosová Kuřitková
14. 07. 2013Hele, meleš nesmysly - tzv. pláčeš pěkně, ale na špatném hrobě - není mi to jedno, co tu trousíš, ale nemám se jak bránit - tvoje velká výhoda. A lidé, co se schovávají za bezejmenný nick mi jsou odjakživa proti srsti - jako by nebyli.
Fouraix
minule proběhl I. ročník festivalu v Hodoníně. Bůhví s jakýma Jarkama jsi se zatoulal do Petržalky a prožil tam úděsnou lásku
Jarmila Moosová Kuřitková
12. 07. 2013to je provokace nebo omyl?
Jarmila_Maršálová
11. 07. 2013palečky navrch
Jarmila Moosová Kuřitková
10. 07. 2013Do Senice jezdí dostatek autobusů z Hodonína, v Senici máme domluvený mikrobus, kdyby něco neklaplo, tak tam budou auta, Jirko.
Omlouvám se, samozřejmě, že jsem email dostal, ale právě ty informace jsem přehlédl, ceny za ubytování jsou vskutku velmi lidové, jen mi tam ještě schází ta informace o způsobu přesunu, ještě jednou se omlouvám.
Jarmila Moosová Kuřitková
10. 07. 2013Posílala jsem Ti přece všechno mailem, Jirko - nezměnils adresu?
Účastnil jsem se vloni, byla tam příjemná atmosféra a celá akce byla velkoryse organizována, myslím si, že právě spojení se slovenskými autory je nejen sympatické, ale také zajímavé a přínosné. Možná by bylo vhodné informace doplnit o ceny ubytování a stravování, případně jak je organizován přesun ze Senice do Smrdáků.
Hodně štěstí ve Vašem bohulibém počínání, třeba mi to za rok vyjde a přijedu také...