Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAť žije anorexie
08. 02. 2002
1
0
642
Autor
moribundus
Koupit, nekoupit? Sežrat, nesežrat? Proč zrovna mě musí hyzdit ty, jak je v mnoha časpisech uváděno, \"nevzhledné tukové polštáře??\" Jo ono se řekne: Jestli Tě má rád... Ale ukažte mi někoho, kdo by se zamiloval do třaslavé hmoty tvářící se jen občas jako člověk. Jistě, vědci je jasně prokázána příčinná souvislost mezi nadbytečnými kily a náladou jejich nositele, případně nositelky... Jak můžou mít ti vyžraní amíci pořád tak skvělou náladu??? Potřebuju shodit minimálně deset kilo... Snad těch 42 kg mi bude k ideální postavě stačit...
Myslim, ze bych radsi, aby osoba mne blizka vazila o 15 kilo vic, nez zit s pocitem, ze mi do chrtanu denne strka jazyk oleptany zaludecni kyselinou, howgh.
moribundus
15. 02. 2002moribundus
11. 02. 2002
Chystal jsem se, jak ti budu mluvit do duše. Ale ten konec byl dobrej. Nechápu, proč už to nemá tip. Je tam skvělej nápad, ale chtělo by si s tím dát ještě trochu práce.
Já...spadla jsem fo pekla jménem anorexie a bulimie. Moje počáteční pocity byly přesně takové - mluvíš mi z duše!!! Ale...anorexie za to nestojí.