Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen pro tu blízkost
Autor
EvilFish
Jen pro tu blízkost
svěříš záda mým rukám.
Celou noc hlídám.
7 názorů
alcap on e
25. 09. 2013*
vločkatančíjazz
23. 07. 2013Pro mne pěkná pocitovka. :)
Já vím, že je dost takových textů...jen mi tohle přijde spíše jako miniatura, ne haiku...prostě v tom necítím to "to". :)
Haiku to asi úplně není (a třeba je), ale ta sevřenost a něha s implicitním (ale silným) motivem erotiky, mi přijde nosná. Jako miniatura se mi to líbí, je to i dobře strukturované...
Seneca: Pokud jde o přírodní motiviku haiku, tak ani ta není dodržována stoprocentně - například K. ISSA má několik výjimečně dobrých textů, které by se daly označit jako čistě existenciální bez přesahu k motivům přírodní lyriky.
Seneca - máš pravdu, ale.... není sex přírodní zjev? (:-D Když jsem před lety pokoušel haiku, napsal mi jeden z haikuistů: uvědom si, oldjerry, že ne každé tři řádky s předespaným počtem slabik, jsou haiku. Haiku má svou historii, jistá pravidla a atributy. A pak několik dobře míněných rad... dodnes si na něj vzpomenu, když mne svědí haikuoidní klávesnice (:-D...
waldekke... nějak jsem ho tu přestal vídat, ale nezapomněl jsem...