Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZebra (z rané tvorby)
09. 02. 2002
3
0
1497
Autor
Zebra
Zeb
ra má pruhovaný kabáteknosí ho i ve svátek.
má ochranné zbarvení,
a nad to nic lepšího není.
Zebra
/to je savec,
Ví
to i malý vrabec.Žije
ve stepi,kde jsou z trávy otepi.
Zebra je býložravec,
neovládá žádný tanec.
Její příbuzný je kůň domácí,
co stále něco ztrácí.
Pruhované má i nohy
a pod očima kruhy.
Hřívu
má krátkou jen,zdá se jí
krásný sen.Zebřin_zlý_sen
20. 02. 2002
Jo??? Vážně???
Jestli on teda neměl starej Sigmund pravdu, když mluvil o vytěsňování traumatizujících zážitků z paměti!
:o)))
Vůbec mu nevěř Wöpi. Děsně kecá. V osumdesátém devátém jsem ještě musela být v deset doma. A musím přiznat, že několikrát jsem ho dokopala na cimbálku, ale to si s sebou pro jistotu vzal mého bratra, se kterým okamžitě ztratil a vrátil se až když už tancoval zcela bezděky.
Neboj, já nevěřim nikomu, ani sobě :))
A že mi to s tim umlautem sluší, co?
Zebřin_zlý_sen
13. 02. 2002
Tak pokud JÁ vím, tanec po tvém oblečení není MOJE nýbrž TVOJE oblíbená činnost. Já po něm akorát dupu.A tancovat jsi me v zivote nevidel, protoze me nikdy nikam nevezmes a musim chodit s cizima chlapama. Ne ze by mi to vadilo. TeĎ jsem se tak rozčílila, že jsem zapoměla na háčky a čárky.
Teď tady právě okolo jeden naháček běžel! Nebyl to ten, cos ho zapomněla?
:o)
jůůůůů Zebro, to jsme na tom stejně, Wopi mě taky nikdy nikam nevezme :o)))))))))))))))))))))))))
jak to????? co to povídáš???
vždyť jsme byli v sedmdesátým čtvrtým na nějakým maturáku!!!
Zebřin_zlý_sen
12. 02. 2002
to teda nevim, jestli bych takovou frekvenci vydržel... zatim se vzpamatovávam z toho maturáku
:))
Wopi, zřejmě z toho šoku jsi vymazal z paměti, že jsme byli ještě v devadesátém na plesu podnikatelů ???? ...:-)))
Zebřin_zlý_sen
11. 02. 2002
Vcelku jsem se tehdy trefila, včetně toho koně. Akorát ten poslední řádek je nechutně naivní. Jo, a tancovat náhodou taky umím.