Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte segratulace na záchodě
Autor
caracas
Gratulace na záchodě
Nemám rád
Nemám rád, když lidi otravují.
Nemám rád.
Nemám rád, když gratulují.
Nemám rád
Nemám rád když stopují mé stopy.
Které vedou na intimní místa, ale přesto jsou i tací, kteří serou na city a přesto!
Svým trapným chováním přivádí sami sebe, i ty druhé do rozpaků.
Např. Jednou mě vystopoval jeden slepec - nevím jak to udělal, ale vedou se zmínky, že slepci jsou velmi dobří stopaři. No a tento slepec mě stopoval až na WC.
Když jsem sedl na mísu a chtěl jsem si ulevit. Tak, protože mne neviděl a měl stejný úmysl, sedl na mě lekl se a strachy co mu udělám se na mě vysral.
No když jsem ho ze sebe sundal a odhodil, tak se mě chudák malej (teda slepej) chtěl omluvit a jak jsem stál u mísy a močil podal mi ruku, omluvil se, ale on mě chytl upně za něco jiného. No a on nebyl takovej člověk, kteří podávají ruku tzv. leklou rybu nene on teda ne. Stiskl a potřásl.
No alespoň jsem ušetřil práci s oklepáváním. Ten se tak lekl, že vyběhl z oné místnosti na frekventovanou třídu. Ani se nerozhléd, jak nás to učily napřed doleva pak doprava a zase doleva. Byl to slepec, ale to už jsem řek. No samo zřejmě, že ho srazilo auto. A už byl na oněm světě.
A co je na tom nejhorší, když ten člověk byl slepec tak jak mě mohl poznat, že to jsem já
?