Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKulka
16. 02. 2002
1
0
1547
Autor
PV
Včera jsem koupil kulku
přímo doprostřed čela.
Z hlavy mám jen půlku
druhá mi uletěla.
Sloužíš milá kulko
jednomu účelu.
Proletět se vzduchem
vstříc hlavě průstřelu.
Nevadí mi po tobě
známky na těle.
Mě vadí na tvé pažbě
spíš ruka přítele.
Zbyl po tobě chlad
a malinkatý drážky
a po olově hlad
má střelo z malorážky.
Nui: vy pražáci nevíte, že v kšeftě neprodávají slepičí, ale kohoutí ? :o)))))))))))
myslím, že já z toho mám pocit fajnovej, protože se u toho usmívám a na nějaký zákonitosti nemám čas ,ale hlavně hlavu :o))))))))))))))
ale nejvíc se mi líbilo, jak jste vpodstatě na sebe moc milí a hodní...chtěl bych být s váma :o))
Astalavista
20. 02. 2002
To Astalavista: Myslim si, že adept na ocenění "SHIT ROKU" jsem já. V tomhle jsem prostě lepší. Píšeš moc hezky, asi jsem to přehnal. Chybý mi ta trocha pokory, kterou by měl každý mít. Mám co zlepšovat a budu na tom dělat. Tohle co sem sem zatim hodil jsou vesměs starý věci. Třeba se to časem zlepší.
Astalavista
17. 02. 2002
Já samozřemě taky. Ale myslím si, že literaturu nelze kvalifikovat. Nemůžeš prostě říct "Tohle stojí za prd." Jenom proto, že se to někomu nelíbí, nemusí hned znamenat, že to stojí za hovno. Je to subjektivní názor. Rád si poslechnu jakoukoliv kritiku, která dává smysl. Říkáš, že se ti nelíbí srovnávání a sám to děláš :-).
Astalavista
17. 02. 2002Astalavista
16. 02. 2002
To Astalavista:
Landu neposlouchám :-).
Básně jsou obecně často velmi neoriginální.
I tvoje.
Mně to dává smysl...nebolí, když Ti někdo něco provede....teda bolí, samozřejmě, ale stokrát víc to bolí, když je to podraz od Tvého přítele, kamaráda...:o(
Nuitík : pžesně to sem chtěl říci. Možná sem to měl napsat jinak, ale já to jinak neumim. To už by byla jiná básnička.