Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHra o život
20. 02. 2002
2
0
1097
Autor
montyjack
Sám se zmačkanou tváří
stojím u zrcadla
je smutno na polštáři
v peřinách tma zvadla
a v ránu chutná touha
s neónovým steskem
a duše má se rouhá
a skrývá před rozbřeskem
můj anděl tady není
a ďábel ze tmy kývá
nenávist zuby cení
a unuděně zívá
když svěřím náruč vodě
a poslední svou pletkou
vykročím ke svobodě
k randevů se žiletkou
a možná, že až tam
kde světlo ve tmách plyne
mně čeká starý pán
co po
baveně kyne
přivítá novou várku
a rutinně, snad po sté
jen připíše si čárku
řka, že vedou hosté ...
uuuf, ty zprávy jsem viděla taky...a to ještě někde, když ženě umřel manžel, upálili ji s ním....nebo ji s ním pohřbili za živa do hrobu? už nevím, jen vím, že šla s ním na onen svět...
U nich se to možná tak nebere, ale tady se z toho svírá srdce...ježíííííš!!!
Básnička je pěkná...*
Diky. Ano, tohle jsou presne ty veci, ktere nechapu. Hmm, a pak se clovek nema stat alkoholikem, ze ? ;)
...
...a mozna vic nez to, ze jsem stejny druh bytosti, jako ty, ktere tohle udelaly a jeste tolikrat udelaji, ve mne hryze absurdita toho, ze nevstanu a nejdu s tim, kurva, aspon zkusit neco udelat. Ze ve svete, kde je tohle nejen mozne, ale i SKUTECNE, ja sedim a pisu nejake banality.
Jsem rad, ze jsi. A ze pises co pises. Vis, pred nejakym casem jsem se ptal sve exberusajdy, proc je tak nedobytna a nesbalitelna. Zamyslela se jen na chvilku. A pak mi rekla, ze si mysli, ze muzi jsou min lide. Tehdy jsem ji nerozumel. Tehdy jeste ne ...
Ne ? Neverim, ze by svet byl takovy jaky je, pokud by v nem hlavni slovo mely berusjady jako je Adelka nebo jsi ty. Proste zeny. ;) Mozna jsem jen naivni, ale opravdu tomu verim. Mate to v sobe. Tu schopnost krotit ta zvirata v nas. Adelka to se mnou dokazala. Ja jsem byl (a mozna jeste jsem) vazne desnej parchant. Ale presto mne naucila citit. A verit. A doufat. Proto, pokud nekdy budu mit deti, tak bych chtel mit jen dcery. ;)
Yenn: Juuu, parada ;) Hmm, ackoli to znamena, ze se tak uplne nedrzis sve literarni predlohy, ze ? ;))) Rozhodne je pozdravuj, po nomadsku - stipana pusa na obe tvare ;))))
Nejake nascannuji.
A protoze mi to bude nejspis jeste trvat, diky me peclive pestovane lenosti, muzes se podivat na fotky ze srazu Sapkowskeho, jsou tam - Vanda a Lida (jedine deti, co tam najdes).