Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBachor - kniha - čepec - slez
Autor
Max Hutar
Tvůrčí skupina uvádí svůj první multimediální večer poesie. Staré i současné verše vystupují v multimediální konotaci, kde audiovizuální doprovod vykresluje celkový umělecký zážitek.
Kdy jste byli naposledy na čtení poesie? Jak se vám líbilo? A neměli jste chuť něco vylepšit? Bachor - kniha - čepec - slez je večer básnického čtení, který usiluje o překonání zavedené podoby tohoto uměleckého formátu. Toho chce tým Tvůrčí skupiny dosáhnout ucelenou dramaturgií, audiovizuálním doprovodem a kvalitní interpretací veršů.
Program pravidelných večerů nesleduje žádnou literárně-teoretickou kategorii, ale společný vztah dvojice současných autorů ke dvěma minulým. Jednotná platforma, na které může docházet ke konfrontaci mezi starým a novým, zavedeným i začínajícím, domácím a cizím. Konfrontuje autory, ale i hledá kontinuitu.
Soustava básníků je jako soustava žaludků. Každý jiný, ale postupnou inspirací spojené nádoby. Jenže Bachor - kniha - čepec - slez je obraz i básníka samotného: nepotřebuje vynakládat čas a energii k nalezení materiálu, ale k jeho zpracování. Neustále se vracet k tomu, co už vzal za své a přežvykovat, v útrobách posouvat tam i zpátky.
Po programu následuje afterparty s DJem, projekcemi a živou malbou. Večerem provází herečka Johanka Schmidtmajerová.
více na www stránkách a na fejzbuku
10 názorů
I vy defétisti. Umění, a obzvláště poesie, je tvrdej byznys. Kdo chce výsledky, musí makat jak zvíře.
"You want a hot body?You want a Bugatti?You want a Maserati?You better work bitchYou want a Lamborghini? Sippin martinis?Look hot in a bikini? You better work bitchYou wanna live fancy? Live in a big mansion?Party in France?You better work bitchYou better work bitchYou better work bitchYou better work bitch"
Je to škoda, že to není sobota. Jestli se nám podaří udělat z toho pravidelný večer, o což usilujeme, tak budeme třeba prosit o sobotu, aby mohli přijít i přespolní a těžce pracující.
Stárnoucí vlk
29. 01. 2014škoda, že to není sobota