Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLimerick Jindřichohradecký
22. 02. 2002
2
0
1246
Autor
P_S_Ediot
Když jsme byli naposledy v Jindřichově Hradci,
řvala jedna důchodkyně, že jsme všichni spratci.
My jsme ale otrlí -
penzisti jsou nevrlí?
Ale co, tak ať si.
řvala jedna důchodkyně, že jsme všichni spratci.
My jsme ale otrlí -
penzisti jsou nevrlí?
Ale co, tak ať si.
Konstantinidisová
23. 02. 2002
podle me moc rychle a zbytecne rychle ukonceno, nejakej poradnej napad tomu chybi, je to takovy suchy konstatovani, a to nikoho moc nepobavi :o)
Nepochopim, jak sem nekdo muze prepsat verse uvedene pod odkazem (nepamatuji si, kdo ho tam daval) uverejnenym v kritikach pod jednim z Albireovych limericku.
:-(
Jéje, to jsem nevěděl, díky za tip, Yenn! Těch prvních devět limericků na tom odkazu ty jsou totiž moje. Vyšly před lety v soutěži časopisu F&C Textáze a myslel jsem, ze to už nikde neexistuje - tak jsem si říkal, že je dám sem. Vydávat zde cizí dílo za své bych si přece nedovolil :))) Ale mám jich víc než těch devět a postupně sem přidou i ty zbývající...
Je pravda, že zrovna ten Hradec je tam jinak a já si z hlavy nevzpomněl, jak to přesně bylo, tak jsem to sem včera z hlavy napsal jinak, a s kratším koncem. Orignálně to bylo takto:
Když jsme byli na zájezdě v Jindřichově Hradci,
Řvala jedna důchodkyně, že jsme všichni spratci.
My jsme ale otrlí,
důchodci jsou nevrlí
a z téhleté obzvlášť mají srandu v celém Hradci.
Ta původní je asi lepší, to je pravda... :o)