Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlovníček 16
Autor
Nami 99
Harmonický - předek nabouraného auta
Hnidopich - vší pedofil
Indián - muž,který všechno odkládá na jindy
Individum - podívám se na to jindy
Infrastruktura - ozařování vemene
Karkulka - střela,která zasáhla automobil (v Anglii)
Kapoun - kapající kohoutek
Kontraband - židův osobní automobil
Lanýž - horolezec
Náfuka - řidič,který nadýchal
Orgie - soutěž v orbě
Patvar - kuchař si neví rady (ocitl se v patové situaci)
Pořekadlo - plující po řece
Pozoun - muž stojící modelem
Prdelačka - žena s velkým pozadím
Proletář - účastník vyhlídkového letu
Simona - dotaz na Lízu
Soudek - přestupková komise
Vakcína - batoh vyrobený v Číně
Výhonek - puberťák
20 názorů
Jarmila_Maršálová
21. 07. 2017***
blacksabbath
19. 07. 2014Hnidopich - vší pedofil.....:-):-)
Děkuji moc Antonceku za tip i skvělý komentář.Kdysi jsme přispívali na "Fond solidarity".My jsme tomu říkali "Fond soli do riti."
normálně bych se na to vyprd i přes olym-pyjskou soly.....solidaritu, ale vsadím se, že proletář je nadčasovej. Páč já lítám furt.
Ale zařadil bych to spíš do letní olympiády,protože,kdyby to bylo v zimě a na čas (disciplína by se jmenovala "časopis"),ztrácel bych v mrazech drahocené vteřiny hledáním sportovního náčiní.
Gratuluji,to je pěkný výkon.To je skoro na Soči.Já mám nevýhodu,že jsem hodně vyčůranej,takže velkých úspěchů nemohu nikdy dosáhnout.
Děkuji Ti Kočkodane,Euforie a Explicitní jsou supeeeer.Myslíš,že ta propisovačka zabírá?Já jsem vsadil na Prostenal a tam v příbalovém letáku píšou,že po pravidelném měsíčním užívání,bych měl dochcat minimálně 4 metry.Tak nevím.