Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha z televizních zpráv
Autor
aleš-novák
18 názorů
Kiwagamo´ag
16. 03. 2014Žalář národů, to je krásně nahozené téma na Krymynylizaci. Na šachovnici nejsou jen černé a bílé figurky. Dar, který dostala Ukrajina za Chruščeva ?? by měl být užíván jak ?! I dnes jde u nás vyvlastnit majetek i dnes jde vyvlastnit Krym. Právo je vždy vynuceno silou, pokud demokracie přestane vyhovovat ... prosto kterékoli straně. Putin není Jelcin. Aljaška je v ... , Krym je otázka téměř zodpovězená.
Jarmila_Maršálová
11. 03. 2014úvaha dobrá, ale na Alexandrovce mi nesahej
aleš-novák
11. 03. 2014Stárnoucí vlk
11. 03. 2014hodně pobavilo :)))
Aleši to nevadí, že to bylo Rakousko Uhersko, hlavně, že se nadává na Rusko, ale můžeme se utěšovat tím, že ostatní velmoci se chovají jako holubičky, nemyslí jen na sebe a po celém světě rozsévají vonící květiny a lásku
aleš-novák
11. 03. 2014Květoň Zahájský
11. 03. 2014Začali prozíravě Krymem, aby se okupanti měli kde okoupat.
aleš-novák
11. 03. 2014Pokaždé když jedu kolem Lukoilu, si říkám, ne nebudu u nich brát benzín. Ale bohužel často spěchám a oni jsou nejblíže a mají otevřeno 24 hodin. Tak zase zradím. A tak je to se vším.
aleš-novák
11. 03. 2014No a potom se bude lvovat, ostravizovat, karlovarizovat ... a tak dále. Nakonec u nás v okolí bylo mnoho posádek a celkem nikomu nic neudělali.
V takovém žaláři národů, jakým bylo Rakousko-Uhersko, bych si dnes přál žít.