Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevšednodenní uvědomění
Autor
claymen
Teď tady jedu v tramvaji a čtu respekt
A přečetl sem si recenzi na nějakou knížku.
Tak jsem nevystoupil a jedu do palladia si ju koupit.
A zvedl sem teď pohled a jeli sme po nábřeží.
A jezdily tam auta a bylo uplně letní světlo.
A cítil sem se uplně zvláštně.
Že to je jako moje město,
že su jako dospělý.
Nevím, divné.
24 názorů
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2382759 tady přesně se mluví o tom, jestli je vhodné žít tak, aby bylo o čem psát..
Já se spíš snažím, abych měl pocit toho žití z těch pěkných věcí :D, ono k těm divočinám nikdy není daleko..
Je to takové zajímavější, teď se dějou pěkné věci, ale beru to tak nějak samozřejmě, jakože to je normální, co se dělo před půl rokem byla větší divočina..
Jo, přesně! Když člověk není v hajzlu a rozervanej, najednou to psaní nějak nejde... Mám to tak taky a občas na ty rozervaný časy docela rád nostalgicky vzpomínám :D
Ach Sambuco, čekal jsem, že mě aspoň ty zachráníš, no nic :D. Žiju právě hezky, tak není moc o čem psat a když jo, tak je to takováto pičovina..
Sem si říkal, jestli ještě žiješ, claymane :D
Mám rád jednoduchost, ale tohle už není ani jednoduchý, spíš, jak tady někdo napsal - retardovaný.
Ale jestli tě to uklidní, podobnejch retardovaností mám taky kupu :D
mna to svojou banalitou vlastne az zaujalo :) ale inak suhlas s komentami predo mnou. trochu originality, alebo atmosfery alebo niecoho co by to trochu posunulo mi tam predsa len chyby :)
Dobrá, uznávám, že máte pravdu a jak řekla moje kamarádka, je to pičovinka do deníčku
Martas1985
11. 05. 2014A to je mylný předpoklad. Právě, že si jich všímá úplně každý, akorát o tom nemluví.
Já vím, že to není velké umění, nebo světový objev, taky se to jmenuje všednodenní uvědomění.. V poslední době mě napadají podobné věci, které jsou naprosto zřejmé, jenom mám pocit, že si jich nikdo nevšímá, možná to je škoda..
Ten porcelán nebo Mňágy například hudba a zpěv, to je to, co říká Janina, že je "něco malýho navíc". Na druhou stranu nikdo neříká, že by texty Mňágy obstály samy o sobě.
Jo, to neříkám, že ne. Na druhou stranu, není hodně psaní jenom o popsání toho, co se děje normálně? Třeba celá mňága a žďorp. Nebo když Velčovský udělal plastový kelímek z porcelánu, taky taková věc, u které si člověk řekne, to by mě napadlo taky.. Nehodlám to nějak vehementně obhajovat, je to jenom výsek z debaty a bylo to takové shrnutí aktuálního pocitu a co jiného je nějaká 'poesie'?
Nojo, tramvají jezdíme celkem běžně, a něco čteme a slunce svítí a auta jedou po nábřeží a tak, ale na to, aby to člověk vyhlašoval do světa, by to asi chtělo něco malýho navíc. Něco, co nenapadne úplně každýho.
Zni to trochu jako by to psal retard. Nic ve zlem, ale zni to tak proste:)
Tak teď musím říct, že jste mě odhalila :D. Ne dělám si srandu, je to prostě takový malý zápisek na kraj papíru, ale docela se mně líbilo jak to zní, protože takové věci teď řeším, tak jsem chtěl vědět, jestli to nemá někdo podobně
Hmmm, mně to, abych pravdu řekla, nepřipadá ani jako próza, ani jako poezie. Chci říct, že mi to vůbec nepřipadá jako literatura.