Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seExistuje chtěný únik moči?
Autor
Kristova_noha
Reklamy nejsou přísně logické, nejsou stocerntně pravdivé a jejich hlavní účel je zmanipulovat nás, abychom si koupili určité zboží nebo službu spíše než jiné a abychom nakupovali i to, co vlastně nepotřebujeme.
Navíc jsou neskutečně otravné, někdy hloupočké, jindy stupidní, ty povedenější jsou i zábavné a citáty z nich žijí mezi lidi vlastním životem (kdxyž musíš, tak musíš ;-)
Většinou je dokážu vyfiltrovat, ale občas filtry nefungují a začnu vnímat...
dneska už po třetí běží reklama na nějaký přípravek proti nechtěnému úniku moči a při třetím opakování mě napadlo - existuje snad i chtěný, že je potřeba mluvit o nechtěném?
Co myslíte?
A když už jsem u toho - existují mehlo, motora a kňuba? Protože co když ano? Dlouho jsem si myslela, že neexistuje movitost a ono ano
A nakonec( bez borce) - máte taky nějaký podobný jazykový problém?
11 názorů
Kristova_noha
27. 07. 2014Nami, to sji měl ještě štěstí, že se neozvalo "Pozor, zákruta! " ALe jinak mááš pravsdu. Mezi reklamními maily, které mi chodí mě například opakovaně přichází, že moje žena chce repliku švýcrských hodinek. Nemám ženu. A i kdybych ji nějakou náhodu měkla jistě by měla lepší vkus :-)
Oldjerry: úplněnerozumím tvému sdělení Ale televize mi právě sdělila, že savo řeší téměř každý problém v domácnosti. ZKus se příště před čtením diskusí polít savem. Pokud to nepomůže, doporučuji dobrou whisky a steak - nebo pivo a bůček, podle vlastního gusta. Hezký den :-)
Mám problémy: stocerntně hloupočké, takže je neřeším. A jdu - leze na mně nechtěný únik urální, rektální i perorální... co všecko se neřeší na literárním serveru.... (:-D Vzpomínám, jak v prosinci 2005 jsem jako zdejší nováček poulil oči na problém řešený na těchto stranách: manžel naší spoluuživatelky močil do umyvadla... Problém hodný řešení v nesourodém kolektivu polobásníků a básníků ... ale ono... no ch..t chodíme všichni (:-D
Já osobně reklamám nevěřím.Jsem muž,je mi 58 roků,zapnul jsem si v autě rádio a ozvalo se :"Pozor,i tobě hrozí rakovina děložního čípku".
Chtěný únik moči rozhodně existuje, vykonávám ho často (s přibývajícím věkem čím dál častěji) a rád (zatím)... takže opozitnost chtěný x nechtěný je tu na místě. Zajímavé například je, ževe středověku kolovaly typické vtípky o tom, jak se někdo snažil zoufale zadržet CHTĚNÝ únik moči, až mu z toho prasknul močový měchýř a on zemřel na sepsi - ale to je nesmysl, protože tohle ústrojí je hold nastaveno jinak...
Kristova_noha
15. 07. 2014Děkuji všem za příspěvky do diskuse
Rybka: a je toho mnohem mnohem víc. Mějte pěkný den (z nagličtiny tuším), vazba měl ve smyslu prý (otec mělo zabít syna) a mně osobně ještě trhá uši: každý jeden den
Dajakbol: Kuda je geniální, dík za odkaz :-)
..zápory v češtině mají své logické místo..horší je to s používáním přivl. zájmen v médiích : "volejte vaše televizní noviny" např. nebo nedej bože germanismů-" nešlo vidět, nejde slyšet"..huuuuuuuuuuu
ano a i stalkeři si zde přijdou na své, krásný večer s písní zkrásní až k u věření... a ha há... smíchy se samovolně přesouvám do patřičných míst ke chtěnému úniku.
Kristova noho! to je téma. Mno, azda by lepšie bolo hovoriť o samovolném úniku moči, ale rád problém prenechám onakvejším lingvistom.
To problematiku českých záporov, pravých i zdanlivých, myslím dokonale vyčerpal Luděk Kuda, totiž Nekuda;)pozri od 2:20; ja som sa bavil.
Miroslawek
14. 07. 2014existuje