Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex70x (Ukolébavka)
Autor
Můra73
Ukolébavka -
k oknu se slétávají
noční motýli.
21 názorů
lucie.médea.
14. 01. 2015*
FlashGordon
29. 07. 2014Příjemný
P. II.: Ech, (sakva), samozřejmě takových střepů zas z rozšlápnutého porcelánu. (Snad to byl jen nočník.) Tvářím se, že jsem tam ty uvozovky napsala já.
Vyžehleno?
:)))
Vlaštovkám se omlouvám za špačky (ale snad se nevyvrabčím): a pozdravujte nádherné špačky u Prezidentů!
Silene: ale no tak ... "jen" ?! odzpívané? ... budu se tvářit, že jsem to "neslyšel" .. :-)
jinak ano, jasně Krchovský (1992 - Všechno je jako dřív) .. to je to prokletí textařů ..
Petře Druhý, pro zpřesnění, Mejlou jen odzpívané - autorem původní básně, textu je J. H. Krchovský. V kombinaci účinek terapeutický, souhlas :).
V dobrém závidím skřivanům. Já můžu vstávat, v kolik chci, stejně celý den nejsem vzhůru:(. A utíká mi, utíká. I proto děkuji za krásu vašich textů.
smekám !
(jo, tady taky "řvou")
a co se týče skřivanů a sov - můžu použít Mejlovo:
hlídám si své šílenství
v únosných mezích
střídavě pobývám
na obou březích
...
Petr:
:o)
... ne úplně k tématu ... a už ji tu navíc mám, ale ne jako haiku:
snad Ti udělá radost.
Do švitoření
hlasité oddychnutí -
vítejte zpátky!
a rychlokvaška - speciál pro Tebe (taky autentické, já jsem skřivan a doma mám tři sovy :o) )
Před oknem špaček
zpívá mňouká i píská -
uvnitř všichni spí.
potěšení je na mé straně (že jsi to sem zase vrátila) :-)
teď by ale mělo následovat něco o ranních ptáčatech :-))
blacksabbath
18. 07. 2014***
Evženie Brambůrková
17. 07. 2014/*