Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZapomenutá haiku
Autor
Oldjerry
stín zapomnění
na šedivé pomluvy
jako noc padá
po dešti v létě
vzdávají větve stromů
nebi své díky
před sluncem skrytá
kapka na lesklém listě
déšť nebo bolest?
řada hloupých slov
drcených mezi zuby
jen písek a štěrk
smyšlené věty
po hladině polopravd
do temna mizí
slunce zabíjí
kapičku ranní rosy
s teplým úsměvem
pročpak ten pláč?
slzy v písku zmizely
slunce a modro
16 názorů
Niet začo, rado sa stalo. Aj nabudúce. (Hlavne, že my nie sme si cudzí :) ...
Poděkoval bych Śvédsky one, ale neumím... jedinou cizí řečí vládnu jakž takž a ta zase není dost cizí. Takže ďakujem vel'mi pekne...
blacksabbath
21. 07. 2014zdravím...mě se nejvíc líbí to třetí......
Děkuji vám, všem.
Kočkodane - ne!! Okamura nezírá (ale on je taky hovno Japonec, že?)
Darmošlape - vydal jsem si svou knížku haiku. Jsem rád, že se ti nemohla dostat do ruky (:-D Já si jedu po svém prkně a ve shodě s názorem Josefa Musila na haiku v českých literárních luzích. Takže možná, že máš pravdu ale mně je to tak krásně jedno... až ti potáhne k osmdesátce, tak se tomu budeš dokonce možná i smát... zdravím a přeji zdraví a pohodu.
Janičko - jsem rád, že tě vidím, nějak jsi mi zmizela z obzoru a už mi bylo ouzko.... drž se, děvče!
Darmo-šlap
19. 07. 2014Příliš abnstrakce:
stín zapomnění, šedivé pomluvy, déšť nebo bolest, smyšlené věty, hladina polopravd, řada hloupých slov... Co to dělá v haiku?
všechna haiku jsou pěkná, nejvíce se mi líbí třetí, šesté a sedmé :-))) TIP