Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRespekt
Autor
bruselka
Když se nějak stane, že v naší civilizované, celkem blahobytné zemi jednomu dojdou peníze, má to kromě nepříjemností, jako jsou nezaplacené složenky a nedostatek nikotinu i zpestřující následky. Když není na cigára, není samozřejmě ani na toaleťák, a tak člověk použije nějaký kus papíru, který se doma vždycky najde. V tomhle směru jsem na tom obzvlášť dobře. Mám na záchodě od minulého roku naskládáno desítky Respektů. Dostala jsem předplatné jako dárek k vánocům a kolikrát jsem nestihla poměrně tlustý týdeník ani rozbalit. Tak když trůním na záchodě, mám co číst. Články o tom co už se stalo a mezitím různě vyvinulo. Některé, např. volební prognózy se naplnily, jiné vůbec a říkám si třeba, haha, to jste nečekali... Jediný problém je, že jak postupně trhám stránky, ubývá těch plonkových a zůstávají ty, které si chci schovat, nebo dočíst. Některé navíc nemohu z osobních pohnutek použít, jako třeba článek o Františku Drtikolovi. Většinou se ale ocitám v jakési budoucnosti, kdy už víme, jak to s tou prezidentskou volbou dopadlo a jak se vyvinula situace na Ukrajině, což ten Respekt, kterým si utřu zadek, vědět nemůže. A tak si myslím, že můj zadek si respekt rozhodně zaslouží.